Soutěž Henkel CEE Art.Award vyhlášená společností Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) vyhrála cenu PR Report Award v kategorii “Mezinárodní PR strategie”. Již počtvrté uděloval v Berlíně německý obchodní magazín PR Report ceny za nejúspěšnější osobnosti a nejlepší PR kampaně v německy mluvících zemích Evropy.
Koncepce Henkel CEE Art.Award zaujala 22 členů poroty PR Report Award. Projekt skončil v Berlíně jako vítěz v kategorii “Mezinárodní PR strategie”. Magazín udělil 22 ocenění v 21 kategoriích, které vybral z celkem 301 přihlášených. “Henkel považuje toto ocenění za důležitou poctu a uznání v oblasti komunikace v německy mluvící části Evropy. Komunikační koncepce naší umělecké soutěže překračuje hranice zemí a národností a odráží úlohu Henkel CEE jako regionální centrály“, říká Sabine Schauer, ředitelka korporátní komunikace Henkel pro oblast Evropy, středního Východu a Afriky. Tuto ojedinělou uměleckou soutěž ve střední a východní Evropě pomohlo společnosti Henkel realizovat kulturní sdružení Kulturkontakt Austria. Na strategickém plánování konceptu spolupracoval Severin Heinisch, člen správní rady komunikačních konzultantů Hochegger.com.
Soutěž Henkel CEE Art.Award je cena pro umělce z 28 zemí střední a východní Evropy a centrální Asie. Věnuje se třem významným oblastem moderního umění – kresbě, fotografii a designu, které se střídají v tříletých cyklech. Vítěz získá finanční odměnu a samostatnou výstavu v jeho vlasti. Cílem iniciativy Henkel je přispět k integračnímu procesu Evropy a především podpořit zájem o umění mezi mladými umělci. Snaha Henkel sklízí úspěchy, jak dokazuje každoročně stoupající počet přihlášených umělců a děl. V roce 2005 se přihlásilo celkem 300 umělců. Letos byla soutěž Henkel CEE Art.Award vyhlášena již popáté.
Soutěže Henkel CEE Art.Award se účastní i umělci v České republice, letos v kategorii fotografie. Čeští umělci mohou posílat svá díla na adresu české pobočky společnosti Henkel do 23. června 2006. Každý umělec může do soutěže přihlásit 3 své fotografie.
– red –