Do prostředí restaurace, kde panuje shon a provádějí se poslední úpravy před otevřením, nás zavede nová TV reklama s lepidly Pattex od společnosti Henkel ČR.
V patnácti- a třiceti- sekundových spotech přijíždí na své žlutočerné motorce zachránit situaci Pattex Man, který ve svém kufříku skrývá montážní lepidlo Pattex Super Fix. Cílem několikatýdenní kampaně vysílané na TV Nova a TV Prima od začátku května je zejména zviditelnit značku Pattex i konkrétní výrobky Pattex Super Fix, Power Fix a Pattex Profi Fix patřící do sortimentu montážních lepidel, nazývaných také tekuté hřebíky. Lepidla Pattex letos slaví 50 let, což v závěru obou spotů připomenou elegantní černozlatá loga „Pattex – 50 let profesionální lepení“.
V květnu a červnu budou diváci na obrazovkách vídat dvě verze spotu – třicetisekundovou a patnáctisekundovou. Oba spoty přinesou vtipný návod vyzdvihující výhody lepení pomocí montážních lepidel oproti vrtání či zatloukání.
Značka Pattex je v televizi poměrně častým návštěvníkem – v loňském i předloňském roce se již na obrazovkách Pattex Man pomáhající v nesnázích objevil. Spoty podporovaly univerzální lepicí pásku Pattex Power Tape, opravnou hmotu Pattex Repair Express a montážní lepidla Pattex. Irena Pavlíčková, Brand manager značky Pattex, k tomu říká, „V oblasti spotřebitelských lepidel jsme v České republice stále jediní, kdo své značky prezentuje v televizi. Pattex je jedna z našich nejsilnějších značek a domníváme se, že k takovým značkám silná reklamní podpora patří. Proto i nadále plánujeme prezentovat naše lepidla a další výrobky v rámci rozsáhlých kampaní v televizi, v tištěných médiích i na billboardech.
– red –