Výzkum trhu

Mezi uživateli internetu jsou nejspokojenější s www stránkami stavební spořitelny klienti Wuestenrot

Výzkumná agentura Network Media Service přináší výsledky on-line výzkumu zaměřeného na využívání služeb stavebních spořitelen mezi aktivními uživateli internetu, respondenty panelu uživatelů internetu OnlinePanel.

Z výsledků výzkumů

Nejspokojenější mezi uživateli internetu s www stránkami stavební spořitelny jsou klienti Wuestenrot, nejméně spokojení s www stránkami jsou klienti Raiffeisen stavební spořitelny (blíže viz Graf č. 4).

Smlouvu o stavebním spoření se státním příspěvkem má uzavřenou přibližně 70% uživatelů internetu.

Uživatelé internetu mají nejčastěji uzavřenou smlouvu o stavebním spoření u Českomoravské stavební spořitelny (33%), dále u Všeobecné stavební spořitelny Komerční banky a Stavební spořitelny České spořitelny (shodně u každé 19%), 11% u Raiffeisen stavební spořitelny, 9% u Wuestenrot stavební spořitelny a 8% u HYPO stavební spořitelny.

Z hlediska spokojenosti s jednotlivými aspekty služeb stavebních spořitelen, jsou klienti nejvíce spokojeni se způsobem uzavření smlouvy, nejméně jsou spokojeni s poradenstvím o možnostech využití stavebního spoření (blíže viz Graf č. 3).

Nejvíce dotazovaných (50%) uzavřelo smlouvu o stavebním spoření v letech 2000 a 2001 (blíže viz Graf č. 2).

Přestože dotazovaní patří mezi časté uživatele internetu, pouze 2% z nich uzavřelo smlouvu on-line. Uživatelé internetu nejčastěji uzavřeli smlouvu prostřednictvím obchodního zástupce (57%) nebo na pobočce stavební spořitelny (36%).

Graf č.1: Procento klientů stavebních spořitelen mezi uživateli internetu.

Graf č.2: Objem uzavřených smluv o stavebním spoření v letech 1993-2001 mezi uživateli internetu.

Graf č.3: Spokojenost s jednotlivými aspekty souvisejícími se stavebním spořením u uživatelů internetu.

Graf č.4: Spokojenost klientů jednotlivých stavebních spořitelen s WWW stránkami.

Bližší informace o výzkumu:
Výzkum přináší základní informace o situaci na trhu stavebního spoření mezi uživateli internetu v ČR.
Studie obsahuje výsledky vztahující se k těmto ukazatelům:

  • podíl uživatelů internetu s uzavřenou smlouvou o stavebním spoření
  • počet uzavřených smluv o stavebním spoření a variant spoření
  • podíl jednotlivých stavebních spořitelen mezi uživateli internetu
  • účel zřízení stavebního spoření a způsob uzavření smlouvy
  • spokojenost se stavebním spořením a stavební spořitelnou
  • předpoklad využití některého z produktů stavební spořitelny
  • faktory důležité při rozhodování o uzavření smlouvy a preferovaný způsob uzavření smlouvy.

Zjišťovaná byla dále statisticky zpracována vzhledem ke zjištěným základním sociodemografickým charakteristikám: věková, socioekonomická, vzdělanostní a příjmová struktura, muži/ženy, velikost sídla, kraje a obor zaměstnání.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!