Premiéra v České republice: Společnost BASF poprvé startuje v těchto dnech svou evropskou imageovou kampaň ve významných českých mediích. Inzeráty s mottem “Neviditelný přínos – viditelný úspěch” budou uveřejněné především v celostátních denících, zpravodajských a ekonomických časopisech a ve formě bannerové reklamy na důležitých ekonomických a zpravodajských internetových portálech.
Kampaň v České republice má oslovit vlivné skupiny z politiky, hospodářství a společnosti. Má jim zprostředkovat, jak společnost BASF společně se svými partnery přispívá inteligentními řešeními k úspěšnému a trvale udržitelnému uspořádaní budoucnosti – a to pomocí příkladů, pro čtenáře překvapivých a neobvyklých. Protože pouze velmi málo lidí si uvědomuje, že know-how a výrobky společnosti BASF se skrývají v tak rozdílných věcích jako jsou mosty, opalovací krémy, textil anebo asfalt.
Současně mají příklady ozřejmit, že mnoho každodenních věcí, které lidem zpříjemňují život a staly se pro většinu samozřejmostí, by bez společnosti BASF nevzniklo.
Kampaň „Neviditelný přínos – viditelný úspěch“ již dva roky běží s úspěchem v Německu, ve Francii, Itálii, Španělsku, Belgii, Velké Británii a Holandsku. Později přibylo Švýcarsko, Polsko a Rakousko. V některých zemích probíhá reklama i v rozhlase a v televizi. Kampaň jsme vyvinuli ve spolupráci s frankfurtskou agenturou Lesch + Frei. Plánování mediálních vstupů pro Českou republiku převzala agentura Universal McCann v Praze.
Společnost BASF Czech spol. s.r.o., dceřiná společnost BASF Aktiengesellschaft (D), patří v předním firmám chemického průmyslu v České republice. Z Prahy a jiných závodů je distribuován celý sortiment inovativních a vysoce hodnotných výrobků skupiny BASF. V České republice dosáhla společnost BASF v roce 2005 obrat ve výši 161,6 miliónů eur.
– red –