Jako jedna z nejvýznamnějších značek na slovenském retailovém trhu byla Radou mezinárodní organizace Superbrands vybrána Hypernova. Následujících osmnáct měsíců se bude moci pyšnit titulem „Superznačka Slovenska“.
Díky tomuto ocenění se Hypernova zařadila mezi nejvýznamnější značky ve více než 40 zemích na světě, v nichž jsou superznačky vybírány. „Hypernovu si lidé spojují s pohodlným nakupováním, příznivými cenami a širokou nabídkou sezónního zboží. To jsou hodnoty, které odlišují naši značku od ostatních na trhu,“ vysvětluje František Csivre, generální ředitel společnosti Ahold Retail Slovakia, která značku Hypernova vlastní. „Prestižního ocenění si všichni velmi vážíme,“dodává Csivre. Tento úspěch podle něj svědčí o výjimečnosti značky Hypernova a má významný vliv na současné a potenciální zákazníky či dodavatele.
Organizace Superbrands je tvořená významnými osobnostmi z oblasti reklamy, marketingu a odborných médií a je globálně uznávanou autoritou v otázkách týkajících se brandingu. Superbrands zkoumá úlohu, kterou nejslavnější obchodní značky hrají v životech lidí celého světa, ať již zákazníků, zaměstnanců nebo jejich vlastníků. Superznačka musí mít v odboru nejlepší pověst a v porovnaní s konkurencí musí zákazníkům přinášet výrazné emocionální nebo hmotné výhody.
Volba Superznačky běží ve více než 40 státech a na Slovensku se poprvé objevila v roce 2005. Již tento rok tam má vyjít kniha Slovenské Superbrands, která informuje o výjimečných značkách v zemi a často bývá označována jako bible brandingu. Ve světě se teší velkému respektu, distribuuje se tisícovkám manažerů, či reklamním a marketingovým pracovníkům.
– red –