Neckermann, Quelle a ADMAZ vydávají společné tiskové prohlášení ke zneužití svých jmen podvodníky.
V posledních několika týdnech navštěvují zákazníky zásilkových společností podvodníci, kteří se vydávají za doručovatele zboží – kurýry. Inkasují dobírku a zanechají balík plný reklamních tiskovin.
Společnosti Neckermann a Quelle mají své balíky ochráněné originálními identifikačními znaky, jsou vždy přelepeny lepicí páskou s oficiálním logem, dále vybaveny fakturou s logem uvedených společností a jejich doručovatelem je zásadně Česká pošta.
Takto oklamaným zákazníkům doporučuje společnost Neckermann, aby se neprodleně obrátili na Policii ČR s podáním trestního oznámení.
Jak sdělil Ing. Miroslav Červenka, ředitel a jednatel společnosti Neckermann s.r.o., jsou společnosti připraveny v celé záležitosti plně spolupracovat na vyšetřování s orgány činnými v trestním řízení a poskytnout veškeré informace, které mají, včetně fotodokumentace získané od podvedených zákazníků.
Společnost Neckermann nemá finanční ani jinou možnost oslovit plošně všechny své zákazníky. Již po prvních informacích o těchto případech, které se v tisku objevily 13.2., bylo okamžitě na webové stránky společnosti Neckermann umístěno upozornění s návodem jak odlišit originální balík od falešného a doporučení dalšího postupu.
Podle výkonného ředitele Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Tomáše Hájka poškozují tyto případy nejen oklamané spotřebitele a firmy, jejichž jméno podvodníci používají, ale také jméno zásilkového obchodu jako celku.
– red –