Osmnácté mistrovství světa ve fotbale hostí podruhé v historii Německo. Po 32 letech přivítá nejlepší fotbalisty světa i s jejich fanoušky deset německých stadionů v Berlíně, Dortmundu, Frankfurtu, Gelsenkirchenu, Hamburku, Hannoveru, Kaiserslauternu, Kolíně, Lipsku, Mnichově, Norimberku a Stuttgartu. Díky speciální nabídce Lufthansa GloBall Airpass se také čeští fanoušci mohou v době 1. června do 16. července jednoduše dopravit na všechny zápasy.
Lufthansa GloBall Airpass je k dispozici všem fotbalovým fanouškům s trvalým bydlištěm mimo Německo, kteří přiletí do Německa se společností Lufthansa nebo s jinou společností v rámci Star Aliance. Mohou si pak koupit Lufthansa GloBall Airpass, díky němuž získají lety na domácích německých linkách v Economy Class již za cenu od 60 eur (bez letištních tax a palivových příplatků). GloBall Airpass se prodává v různých formátech, od tří do deseti kupónů. Jednotlivé lety navíc fanoušci mohou s předstihem rezervovat a následně zdarma měnit. To jim poskytuje velkou volnost zvláště v období mistrovství světa, kdy kromě prvního utkání ještě nejsou určená ostatní místa ostatních zápasů.
Aby Lufthasna zdůraznila své úzké vztahy k Německu, hostitelské zemi letošního mistrovství světa ve fotbale, zavedla po dobu konání mistrovství speciální palubní lístky s bíločerným fotbalovým míčem na nose Airbusu A340. Tato dekorace zdobí nosy 40 letadel Lufthansy už od srpna 2005. Od ledna 2006 přibyla navíc ke kolekci trofejí Lufthansy výjimečná cena: stříbrná světová medaile za marketingovou efektivitu, která se každoročně uděluje na proslulém newyorském festivalu reklamy. Mezinárodní porota složená z marketingových expertů ocenila jednoduchý, ale zároveň důmyslný nápad, jak vyjádřit spojení společnosti a fotbalu. Cenu při slavnostním udělování v Hudson Theatre v New Yorku převzal Dirk Schwarze, šéf divize prodeje a přímého marketingu v Lufthansa German Airlines, společně s frankfurtskou reklamní agenturou Wundermann.
Newyorský festival se řadí vedle Cannes a American Clio Award k nejdůležitějším událostem, které oceňují kreativní nápady. Jeho význam lze srovnat s hudebním oceněním Grammy nebo filmovými Oscary. Ceny se udělují na základě přísného výběru a jsou založené na pevných kritériích poroty složené ze specialistů z oblasti kreativity a marketingu z celého kontinentu. V kategorii marketingové efektivity klade důraz mimo jiné i na fakt, že kreativní nápad měl skutečný efekt na cílovou skupinu.
– red –