Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – deodoranty pro ženy i pro muže

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1080 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 27. října – 7. listopadu 2005) byla opět zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Sortiment deodorantů pro ženy i pro muže je v paměti respondentů velmi známý a proto nepřekvapilo, že spontánně jmenovali celkem 91 značek. Proti roku 2004 se pořadí 5-ti nejznámějších značek vůbec nezměnilo. V popředí „se drží“ Nivea (49 %), jež je následována značkami Adidas (42 %), Fa (38 %) a Old Spice se značkou Avon (33 %).Ženy více než muži zmiňovaly především značky Nivea, Fa, Avon, Dove, Rexona, apod. Naopak muži více než ženy spontánně jmenovali značku Adidas, Old Spice a Gillette. Pouze 6% lidí si nevybavilo ani jednu značku deodorantů.

Graf:
Deodoranty pro ženy i pro muže 11/2005

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!