ČSOB Pojišťovna spustila internetovou kampaň s názvem „Cestovní pojištění online – zima 2006“. Kreslené bannery s lyžaři na horách upozorňují na 10% bonus při sjednání cestovního pojištění přes webové stránky ČSOB Pojišťovny a především i na jednoduchost a rychlost sjednání tohoto pojištění. Kampaň poběží na všech hlavních internetových portálech od ledna až do konce března 2006, konkrétně pak na serverech seznam.cz, finance.cz, centrum.cz a tiscali.cz. Autorem kreativního zpracování banneru i kresleného „comicsu“ reklamy je Jiří Němec z agentury Bellnet Czech.
„Hrdinou našeho banneru je pohodový snowboardista, který si z pohodlí svého notebooku zřizuje pojištění na poslední chvíli, protože má málo času – tak jako řada našich klientů. A právě zaneprázdněným lidem chceme pohodlným způsobem a rychlostí zpracování vyjít vstříc na začátku jejich dovolené, aby si ji užili co nejvíce v klidu,“ vysvětluje marketingový manažer ČSOB Pojišťovny Michael Knapp.
Nejnovější kampaň ČSOB Pojišťovny je nejen reakcí na nebývalý nárůst počtu sjednaných smluv v loňském roce, ale reaguje i na požadavky klientů. V prosinci 2005 si ČSOB Pojišťovna nechala exkluzivně zpracovat průzkum mezi 1668 respondenty – uživateli internetu, ze kterého zcela jasně vyplývají jako hlavní benefity on-line pojištění – pohodlí a rychlost.
Pro dospělé i děti ČSOB Pojišťovna nabízí individuální cestovní pojištění Atlas pro zahraniční turistické, pracovní cesty a na nebezpečné druhy sportů nejen do Evropy, ale i do celého světa. Základ cestovního pojištění tvoří pojištění léčebných výloh, ke kterému si lze navíc zvolit pojištění úrazu, zavazadel, odpovědnosti za škodu. Typ cesty nebezpečné sporty – si mohou sjednat všichni bez omezení věku. Pojištění se týká nebezpečných sportů jako například: parašutismus, paragliding, bezmotorové a motorové létání, alpinismus a horolezectví do 4500 m n m, rafting, potápění apod.
– red –