Komunikace

Visa Europe spustila novou celoevropskou reklamní kampaň

Asociace Visa Europe spouští novou celoevropskou reklamní kampaň, vůbec první svého druhu, která proběhne současně v jedenadvaceti zemích Evropy. V České republice začala 16. ledna a její první vlna proběhne ve čtyřech fázích během ledna, února, dubna a září.

Kampaň je zastřešena sloganem „Užívej každého dne“ a má podporovat dlouhodobý cíl asociace Visa, jímž je změnit návyky spotřebitelů při utrácení a podpořit je, aby i při každodenním nakupování více platili platebními kartami než v hotovosti.

Prezident a CEO společnosti Visa Europe Hans van der Velde prohlásil: „Visa Europe chce spotřebitelům ukázat, že platební karty jsou vhodnou alternativou nejen pro větší nákupy, ale i pro každodenní platby. I když všichni vědí, že pomocí karet mohou pořídit speciální, jednorázové nebo velké nákupy, my jim chceme připomenout, že kartami mohou platit i za věci běžné potřeby, které nám zpříjemňují náš každodenní život: od prvního ranního šálku kávy, přes čokoládový dort odpoledne až po sklenku vína s přáteli večer“.

„Cílem naší nové kampaně není podporovat lidi v tom, aby více utráceli. Jen je chceme přimět, aby běžně platili namísto hotovosti kartami. Karty Visa totiž nabízejí bezpečnější, rychlejší a efektivnější způsob platby.“

Kampaň Užívej každého dne je vizuálně doprovázena objekty v dárkovém balení, které slouží jako metafora příjemných okamžiků. Kampaň dále ukazuje situace z běžného života, například pár v restauraci, kde si žena rozbaluje sklenici s vínem zabalenou v dárkovém balení, anebo babičku s vnučkou, které si nesou čerstvou bagetu z trhu.

Ačkoli inzeráty se dotýkají každodenních aspektů života, nezachycují obyčejnost – spíše zvýrazňují inspiraci, která se skrývá v každodenním životě, a představují Visa Europe jako asociaci, která tyto zážitky dokáže zprostředkovat a může svým klientům zpříjemnit život.

Joe Clift, vice prezident pro Brand Management, ke kampani prohlásil: „Karty Visa jsou určeny k tomu, aby svým majitelům poskytly kontrolu nad financemi a zároveň jim dopřály svobodu užívat si života podle svých představ. Naše kampaň „Užívej každého dne“ nabízí zcela jasné sdělení: je to pozvání, aby se lidé zastavili a vychutnali si drobné radosti každodenního života. Kampaň je svým tónem optimistická, pozitivní a realistická, takže věříme, že pomůže řadě lidí si uvědomit skutečný potenciál, jaký skýtají kreditní a debetní karty coby alternativa k hotovosti při uspokojování potřeb každodenního života.“

První fáze nové kampaně poběží rok a bude obsahovat kombinaci televizní, tištěné a internetové reklamy. Kampaň byla připravena reklamní agenturou Saatchi and Saatchi a nákup médií zajišťuje Mediaedge: cia.

– pk –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!