Reklama

EA má nejlepší kampaň ve střední Evropě

Kampaň společnosti Electronic Arts ke spuštění nové verze populární závodní počítačové hry Need For Speed s názvem Most Wanted, byla centrálou společnosti zvolena jako nejlepší launch ve střední Evropě. Hra se stala nejprodávanějším titulem na českém trhu.

Akci zahájila oficiální prezentace hry ve stylových prostorách showroomu pražského dealera značky Nissan Summit Auto. Hru představil mistr republiky v Need For Speed Martin Liberský. Součástí akce byla soutěž o nejrychleji zajeté kolo, jejíž vítěz získal víkend se sportovním vozem Nissan 350 Z Roadster v atraktivních barvách Need For Speed, který byl hlavní hvězdou prezentace.

V rámci kampaně křižovalo Prahu 15 autobusů se siluetou stejného sportovního vozu. Zároveň byl jeden sportovní Nissan 350 Z barvách Need For Speed k vidění v rámci promotion akcí EA. V duchu motta hry „Rule the streets“ přitahoval rovněž pozornost v pražských ulicích. „Nissan z legendární řady Z byl stěžejním vozem předchozích verzí Need For Speed, proto spojení s touto značky v rámci propagace Need For Speed Most Wanted bylo logické a funkční. Ve hře jde o pouliční závodění, proto i cílem projektu bylo dostat hru do ulic,“ říká Pavel Hrůza, manažer projektu.

Projekt realizovala marketingová agentura Wo-Man, mediální podporu a organizaci prezentace zajistily agentury PR POINT a MEDIACOM.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!