Branding

Společnost Intel představuje novou podobu značky

Společnost Intel učinila historický krok a zavádí novou podobu značky, která odráží posun firmy do pozice dodavatele platforem určujících další vývoj trhu. V rámci platforem se společnost Intel zaměřuje na klíčové technologie, jako jsou procesory, čipové sady a software, které uživatelům ve vzájemné kombinaci poskytují výkonnější systémy, celkově rozšiřují jejich možnosti a přináší zajímavější zážitky.

Vytvoření platformy mobilní technologie Intel Centrino znamenal pro společnost Intel počátek zásadní změny přístupu k trhu. Minulý rok došlo k reorganizaci celé firmy podle systému platforem, a nyní se tak zaměřuje na příležitosti na čtyřech klíčových trzích: mobilní systémy, digitální domácnost, podnikové systémy a zdravotní péče. Na počátek roku 2006 bylo rovněž ohlášeno uvedení nové platformy pro digitální domácnost – technologie Intel Viiv.

V zájmu lepší komunikace klíčových vlastností a přínosů produktů Intel pro spotřebitele a při příležitosti blížícího se uvedení nových značek, jako je technologie Intel Viiv, přikročila společnost Intel ke zjednodušení a sjednocení vzhledu a prezentace všech produktů a platforem. Nová identita zahrnuje nová loga technologií Intel Viiv a Intel Centrino a upravená loga jednotlivých procesorů, čipových sad, základních desek a dalších produktů Intel. Každé produktové logo nyní obsahuje i nové logo Intel.

logo Intel

„Společnost Intel vlastní jednu z nejcennějších značek. Společně s rozvojem firmy chceme dále zvyšovat i hodnotu této značky,“ říká Eric Kim, senior vicepresident a general manager Sales and Marketing Group společnosti Intel. „Díky této změně budeme moci zvýšit povědomí o přínosech společnosti Intel, vytvořit pevnější citové pouto s našimi zákazníky a posílit celkovou pozici na trhu.“

Nová identita se týká i široce uznávaného loga Intel Inside z roku 1991 a původního loga Intel se „sníženým e“, které vytvořili před 37 lety průkopníci za Silicon Valley Robert Noyce a Gordon Moore při zakládání nové firmy na „integrovanou elektroniku“. Nové logo společnosti Intel spojuje motivy obou vlivných symbolů, staví na bohaté historii společnosti Intel, ale zároveň naznačuje nové směry dalšího vývoje. Logo rovněž zahrnuje nový slogan: „Intel. Leap ahead™ (Intel. Skok kupředu)“. Tento slogan obsahuje jedinečný příslib značky Intel a zároveň ukazuje, co pohání Intel jako firmu a co Intel umožňuje druhým.

“‘Intel. Leap ahead. (v překladu Skok kupředu)’ je jednoduché vyjádření toho, kdo jsme a co děláme,“ uvádí Eric Kim. „Je to součást našeho dědictví. Cílem společnosti Intel bylo vždy hledat a podpořit další skok kupředu – v oblasti technologií, vzdělávání, sociální zodpovědnosti, výroby a mnoha dalších – a neustále přezkoumávat status quo. Snažíme se o využití technologií Intel ke zkvalitnění, obohacení a zpříjemnění života všech jejich uživatelů.“

– pk –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!