Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – pračky

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Pračkám „kralují“ 3 značky se 48 – 45% četností spontánní znalosti – Tatramat, Romo a Whirlpool. Ve třetině až čtvrtině případů byly jmenovány i Zanussi, Philco a Ardo. Ani znalost značek Gorenje, AEG, Bosch, Indesit, Electrolux, Fagor, Candy, Calex a Philips nelze podceňovat.

Graf:
Pračky 03/2002

Čtěte také

  1. Trainee, až 250 Kč/hod.
    Praha | 250 Kč za hodinu
  2. Hledáme organizační posilu do kanceláře!
    Praha | 40000 - 45000 Kč za měsíc
  3. Product Manager Junior
    Jinočany | 35000 - 50000 Kč/měsíc
  4. Asistent/ka managing partnera - zaměření na AI a digitální média
    Praha | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Retail manager/Spotřební elektronika
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!