Marketing

Marketing Management 2002: 3.ročník mezinárodního marketingového kongresu

Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management, pořádaný CIMA – Českým institutem pro marketing a poradenskou firmou INCOMA Consult, vstupuje do svého 3.ročníku. Výroční setkání top managerů, marketing managerů a ostatních marketingových profesionálů ze všech odvětví národního hospodářství ČR a dalších reformních zemí se uskuteční 4.6.2002 v hotelu Marriott Praha. Po předchozích 2 úspěšných ročnících, zaměřených na hledání optimální rovnováhy mezi globálním a lokálním (ročník 2000) a diskusi o tom, jak ze spokojených zákazníků udělat zákazníky loajální (ročník 2001), se letošní kongres zaměřuje na další zásadní téma: Efektivní marketing.

Téma letošního kongresu bylo zvoleno na základě výsledků diskuse programového výboru, které se zúčastnili přední osobnosti teorie i praxe českého marketingu. Významným vodítkem této diskuse byly i poznatky, získané z analýzy názorů účastníků loňského kongresu a podněty shromážděné prostřednictvím kongresové internetové stránky www.marketingmanagement.cz.

Nosným motivem programu kongresu Marketing Management 2002 je myšlenka, že jádrem efektivního marketingu je schopnost firem identifikovat hodnoty poptávané zákazníky, tyto hodnoty vytvořit (tj.vyvinout produkty odpovídající optimálním potřebám a přáním zákazníků) a v neposlední řadě s těmito hodnotami seznámit potenciální klienty prostřednictvím různých forem marketingové komunikace. Problematice identifikace hodnoty bude věnováno úvodní vystoupení, ve kterém Petra Heinlein (členka představenstva GfK AG zodpovědná za region střední a východní Evropy) představí současnou roli marketingového výzkumu. Tvorbou hodnoty jakožto klíčovou problematikou efektivního marketingu se budou zabývat vystoupení managerů úspěšných firem. Pohled vlastníka představí Jannis Samaras (Santa – Nápoje, mj.výrobce značek Kofola a Jupí), pohled člena top managementu budou komentovat Jiří Škorvaga z České spořitelny a Robert Chvátal z Radiomobilu. Stanovisko marketingového ředitele přednese Miroslav Řezník z České pojišťovny. Josef Havelka (Chairman Leo Group) se zaměří na možnosti efektivní komunikace hodnoty a David Seibert (Oracle Czech) seznámí účastníky kongresu s tím, jak ověřit vliv marketingového rozpočtu na reálné obchodní výsledky firmy.

Navazující panelové diskuse pojmou problematiku efektivního marketingu z dalších úhlů pohledu – vzdělávání, měření efektivity, komunikace a kreativity. Diskutována bude i role nových technologií (internet, mobilní komunikace) a nových marketingových přístupů (CRM a přímá komunikace). Na kongres Marketing Management 2002 letos poprvé naváže slavnostní večer Brand Manager roku, pořádaný časopisem Strategie.
Odborným garantem kongresu je společnost Oracle Czech, generálním partnerem je GfK Praha. Hlavními mediálními partnery jsou týdeníky Strategie a EURO.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!