Mmd, přední poradenská agentura v oblasti korporátní komunikace, Public Affairs a Public Relations v regionu střední, jihovýchodní Evropy a Ruska, oznámila změnu svého brandu a loga. Nový brand by měl lépe vystihnout současný profil Mmd na trhu a zaměření agenturní sítě na konzultantské služby s přidanou hodnotou.
Agentura Mmd, která byla oceněna odborným periodikem Holmes Report jako „New Europe Consultancy of the Year“, se zaměřuje především na přípravu a implementaci regionálních, lokálních i globálních komunikačních kampaní. Mezi klienty Mmd jsou místní i nadnárodní firmy, z nichž mnohé figurují na seznamu Fortune 500, jako například Mittal Steel, Visa International, IBM, Intel, Scania, Lenovo, Gripen International, Panasonic, Holcim, easyJet, SAP, Vodafone a OKI.
Alistair McLeish, CEO společnosti Mmd, řekl k rebrandingu: „Na trhu, kde panuje stále větší konkurence, se nám podařilo postupně vybudovat služby do takové podoby, abychom se odlišili od svých konkurentů. Přestože stále usilujeme o to být jedničkou v klasických službách Public Relations, zaměřujeme se nyní hlavně na využití vlastních odborných zkušeností v oblasti korporátního poradenství, Public Affairs a krizového managementu. Proto jsme se rozhodli představit nové logo a vlastní brand, který bude lépe vystihovat naše zaměření.“
Mmd je jednou z prvních PR agentur na středoevropském a východoevropském trhu (svou pražskou pobočku otevřela již v roce 1993) a od samého začátku prosazovala svůj regionální přístup spočívající v jedinečné kombinaci místních konzultantů s mezinárodními komunikačními postupy a technikami. Od svého vstupu na středoevropský trh v roce 1993 otevřela Mmd pobočky v 18 zemích. Jednou z klíčových charakteristik práce agentury, je zajištění konzistentního pokrytí, strategického plánování a implementace komunikačních kampaní v rámci celého regionu, což klientům umožní efektivně komunikovat klíčová sdělení v jednotlivých zemích.
– red –