Společnost Lenovo Czech Republic ve spolupráci se společností Orange & Green slavnostně představuje své již druhé kontaktní a servisní centrum s názvem ThinkCentre, které se nachází na adrese Tylova 27 v Plzni. Veřejnost bude moci tento unikátní prostor společností Lenovo a Orange & Green, druhý v Evropě, navštívit od 23.11.2005.
První kontaktní a servisní centrum ThinkCentre, které bylo pro veřejnost otevřeno 24.10.2005 ve spolupráci se společností MacSource, se nachází v Praze 2.
„Jsme rádi, že díky kontaktním centrům můžeme nabídku našich produktů ještě více přiblížit i našim mimopražským zákazníkům. Návštěvníci ThinkCentre budou mít jedinečnou možnost se v prostředí, které plně odpovídá strategii naší společnosti, v klidu a s kvalitním odborným poradenstvím blíže seznámit s našimi produkty,“ řekl Petr Toman, generální ředitel Lenovo Czech Republic.
„Koncept kontaktních bodů nám jako obchodním partnerům společnosti Lenovo umožní přímý a každodenní styk s koncovými uživateli a všemi zájemci o technologie a produkty této společnosti,“ hodnotí přínos ThinkCentre generální ředitel společnosti Orange & Green pan Pavel Kraus.
Na otevření ThinkCentre se podílela i společnost Intel. „Digitální zábava a výpočetní technika zasahují do života každého z nás. Jsme proto rádi, že se můžeme podílet na projektu, který každému umožní seznámit se s novinkami z této oblasti,“ řekl Martin Drdul, Market Development Manager společnosti Intel.
Kontaktní body ThinkCentre slouží široké veřejnosti především jako servisní a konzultační střediska. Zájemci o produkty společnosti Lenovo tak mají možnost se v moderním designovém prostředí seznámit s produktovým portfoliem, přesvědčit se o kvalitách nabízených výrobků a služeb a načerpat potřebné informace o aktuálních nabídkách. Po otevření kontaktních center v Praze a nyní i v Plzni je do konce tohoto roku dalším městem v plánu Brno. V průběhu příštího roku budou tato centra otevřena i v dalších významných městech České republiky.
Koncepci reprezentativních center ThinkCentre představila společnost Lenovo Czech Republic i v rámci veletrhu Invex 2005. Expozice byla odbornou porotou nominována do druhého kola soutěže AURA 2005 – efektivní veletržní účast v kategorii II (expozice o rozloze 51 – 100 m2). Porotu oslovila mimořádně kvalitní aplikace brand/corporate identity a ucelené řešení, které utkví v paměti.
Vizuální koncept ThinkCentre byl navržen architektonickým studiem oooox architects, které sdružuje mladé nezávislé architekty. Jakub Vala, Radka Zedníková a Lenka Gulánová se tak zasloužili o vytvoření unikátního prostoru, který bude postupně otevřen i v dalších koutech České republiky.
– red –