Dvě agentury zaujaly ve výběrovém řízení svými návrhy Poštovní spořitelnu a budou pozvány k osobní prezentaci. Jsou to agentury Ledoborec a Ju-Turn. V záloze pak PS ponechává i stávající agenturu Ark Thompson.
Výběrové řízení Poštovní spořitelny postoupilo do další fáze. Dvě z přihlášených agentur Poštovní spořitelna pozve na osobní prezentace předložených konceptů. „K osobním pohovorům zveme agentury Ledoborec a Ju-Turn, stále ve hře je však i Ark Thompson,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.
Poštovní spořitelna vypsala výběrové řízení na agenturu zabezpečující marketingovou komunikaci v říjnu. Nová agentura by měla začít pro Poštovní spořitelnu pracovat od počátku roku 2006.
Výběrové řízení je v souladu s novou strategií Poštovní spořitelny. V ní si Poštovní spořitelna jako stávající dvojka na trhu pro drobnou klientelu klade za cíl stát se do deseti let jedničkou. Proto v průběhu příštího roku připraví několik novinek, které by jí k tomuto cíli měly pomoci. „Chceme podpořit naši snahu stát se jedničkou na trhu pro drobnou klientelu také čerstvým větrem v kreativě,“ prohlásil Tomáš Zrzavecký.
Image atraktivnější pro mladší klienty už začala přinášet první výsledky. Více než třetina klientů, kteří si u Poštovní spořitelny zakládají účet, je mladších třiceti let. V současnosti je Poštovní spořitelna například partnerem vznikajícího teenagerské komedie Experti nebo koncertního turné skupiny Chinaski a jejího CD Music Bar.
– red –