Společnost Canon, přední světový výrobce zobrazovacích zařízení, připravila v České republice, od listopadu sérii marketingových kampaní na podporu prodeje produktů pro fotografování a přímý tisk. Součástí mediální kampaně jsou soutěže o zajímavé ceny a celá akce je podpořena předvánoční roadshow v nákupních střediscích.
Kampaň je zaměřena na podporu prodeje digitální foto-video techniky Canon. Jedná se o 3 produktové skupiny: digitální zrcadlovky, kompaktní digitální fotoaparáty řady IXUS a videokamery. Zákaznící, kteří si zakoupí produkty Canon mají možnost soutěžit o hodnotné ceny. Akce budou vrcholit 15. prosince 2005, kdy bude soutěž ukončena.
Kampaň je podpořena inzercí v odborných a lifestylových médiích, billboardy ve velkých městech, bigboardy, citylighty a reklamou na internetových serverech.
Roadshow Canon se uskuteční v nákupních centrech v Praze, Brně, Ostravě, Liberci, Plzni, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Olomouci. Celkem na dvanácti obchodních místech. Promotion byla zahájena 18. listopadu a potrvá až do 18. prosince Vždy od pátku do neděle.
Promo týmy ve vánočních kostýmech a dekoracích nabízí návštěvníkům nákupních center možnost fotografování s fotoaparáty řady IXUS. Fotky si mohou ihned na místě vytisknou tiskárnou Seplhy a odnést domů. Kromě fotky obdrží návštěvníci také drobné dárky. „Cílem předvánoční promotion je představení nových produktů Canon co nejširší cílové skupině. Chceme prezentovat trend, který zcela změnil přístup k fotografování. Již se nejedná o zábavu pro úzkou skupinu lidí. Digitální fotoaparát si dnes může pořídit každý a díky přenosným tiskárnám je možné vytisknout kvalitní fotky okamžitě a kdekoliv, ať už doma, na dovolené nebo na rodinné oslavě,“ dodává Martin Prudil marketingový manažer Foto-Video Canon CZ.
– red –