Pro zvýšení prodeje internetových služeb ve své značkové prodejně na Václavském náměstí připravila společnost Eurotel Praha pro své stávající klienty jednoduchý direct mail.
Nabídka zpracovaná do kreativně zajímavého selfmaileru s klopou ve tvaru deštníku obsahovala jednak speciální nabídku služeb internet pro každého a také několik zajímavých bonusů.
Protože jde o propagaci nabídky skrývající se pod lákavým headlinem “ Intenet v suchu a za skvělých podmínek“, byla podoba selfmalileru přizpůsobena tvaru deštníku. Skutečný deštník Eurotel čekal na prvních 100 zákazníků, kteří se rozhodli pro aktivaci a byl vhodně vybraným motivátorem pro podzimní období.
Kolem „Rychlého internetu“ se točí také druhá nabídka společnosti Eurotel Praha připravená ve dvou mutacích pro stávající i potenciální klienty. Opět jde o promo akci věnovanou tématu internet pro každého – Internet Pro a Internet Kombi – se speciální nabídkou a výhodnými bonusy pro ty, kdo se v těchto dnech rozhodnou služby rychlého internetu využít.
Nosičem informací se stává opět selfmailer, v němž hlavní roli hraje blesk, rychlost, chytré 3D prvky a samolepka – POZOR! Bleskový internet!, kterou si klienti mohou nalepit na notebook jako upozornění, že jsou rozhodně „in“ a používají rychlý interent od Eurotelu.
Obě nabídky připravila pro svého klienta Eurotel Praha direct marketingová agentura Dimar.
– red –