Společnost Sara Lee International (SLI) jmenovala agenturu OMD exkluzivní mediální agenturou pro svoje evropské aktivity. Smlouva zahrnuje off- a online reklamní aktivity pro všechny značky Sara Lee International.
SLI začala přezkoumávat všechny své dohody týkající se mediálního plánování a nakupování před šesti měsíci. Přezkoumání má za cíl větší centrální koordinaci a propojení evropských mediálních aktivit. Společnost tak bude moci zajišťovat větší synergii, efektivnost a úspornost nákladů. Smlouva vstoupí v platnost k lednu 2006.
OMD bude podporovat pobočky SLI v: Rakousku, Belgii, České republice, Dánsku, Francii, Německu, Řecku, Maďarsku, Itálii, Irsku, Holandsku, Polsku, Portugalsku, Rusku, Španělsku, Švédsku a Velké Británii.
V ČR se změna týká všech divizí tj. HBC (Household and Body Care, Divize drogerie a kosmetiky, značky Radox, Kiwi, Clinomyn, Catch, Ambipur, ad.), C&T a DECS( káva a čaj a coffee systems). Sara Lee v ČR je zastoupena ve dvou právních formách Balírny Douwe Egberts a.s. (HBC, C&T, DECS) a dále pak Sara Lee Apparel, které se tender netýkal.
Do současné doby divize HBC spolupracovala napřímo s OMD, Divize C&T nakupovala media přes Mark BBDO.
OMD, součást Omnicom Media Group, je jedním z největších a nejvlivnějších specialistů na mediální komunikaci na světě. Její síť investuje do médií přes 20 miliard dolarů prostřednictvím svých 140 poboček ve více než 80 zemích . OMD, která se specializuje na strategické plánování a nakupování, pomohla přispět k úspěchu řady předních světových značek. Omnicom Media Group je divizí mediálních služeb společnosti Omnicom Group, Inc.
Sara Lee International, v Holandsku sídlící divize korporace Sara Lee, řídí všechny společnosti vyrábějící čaj, kávu a pečivo mimo Severní Ameriku, stejně tak i firmy, které se po celém světě zabývají výrobou produktů pro domácnost a péči o tělo. Korporace Sara Lee (www.saralee.com) se sídlem v Chicagu představuje globálního výrobce a prodejce vysoce kvalitních, značkových produktů pro spotřebitele na celém světě. V únoru 2005 začala společnost realizovat odvážný a ambiciózní několikaletý plán transformace Sara Lee ve společnost zaměřenou na podnikání v oblasti potravin, nápojů, domácnosti a péče o tělo po celém světě. Součástí transformačního plánu Sara Lee je prosazování růstu jejích klíčových kategorií prostřednictvím jejích silných značek, jako je například Ball Park, Douwe Egberts, Hillshire Farm, Jimmy Dean, Ambi Pur, Kiwi, Sanex, Senseo a její jmenovkyně, Sara Lee.
– red –