Komunikace

Kampaň doprovázející Philips International Jazz Festivalu se soustředí na budování image značky

Druhý ročník Philips International Jazz Festivalu, v rámci něhož vystoupí 5. listopadu v Praze světová jazzová špička, je nejen významnou událostí pražského hudebního podzimu, ale pro společnost Philips i dobrou příležitostí ke zvýšení viditelnosti a zhodnocení své značky. Festival proto doprovází celá řada marketingových aktivit.

Budování image značky – tisková reklama, rádio, internet, billboardy, jazzový vagón
Již při loňském prvním ročníku se ukázalo, že jazzový festival je tématem, které významně přispívá k upevnění povědomí veřejnosti o firmě a zvýšení její image. Proto i letos společnost Philips nasazuje poměrně široké spektrum komunikačních aktivit.

Tisková inzerce se objevuje od září do listopadu ve formátech 1/5 až 1/1 jak v celostátním deníku (Hospodářské noviny), tak v týdenících (Týden, Instinkt, Nedělní svět, Reflex, Ekonom). Další skupinu tištěné inzerce pak tvoří média zaměřená na kulturu (Houser, Time In, Filter, Report, Fan a Přehled kulturních pořadů). Opomenuta nezůstala ani pražská cizojazyčná média (The Prague Post).

Rozhlasové spoty se ve stejném období objeví na rádiích Expres, Impuls a Radio 1. Festival na internetu kromě vlastní webové stránky www.pijf.cz propaguje také bannerová kampaň na portále ihned.cz, zpravodajských stránkách tyden.cz, instinkt-online.cz, nedelnisvet.cz, praguepost.com a serverech report.cz a houser.cz.

Billboardová kampaň doprovázející festival zahrnuje megaboard a 11 billboardů na frekventovaných místech Prahy, v barvách festivalu navíc vyjede jedna z pražských tramvají. Kromě toho se ve spolupráci s Českými drahami připravuje, stejně jako v minulém roce, promo akce – tzv. jazzový vagón, který na místo konání festivalu dopraví mimopražské jazzové fanoušky a výherce soutěží pořádaných lokálními médii.

Podpora prodeje
Vedle aktivní komunikace značky je festival využíván významným způsobem také pro podporu prodeje. Divize domácích spotřebičů společnosti Philips připravila promo akci, kdy zákazník při nákupu holícího strojku HQ9190, žehličky GC 8080 nebo solária HB 935 obdrží ve vybraných prodejnách 2 vstupenky na festival. Stejně tak i divize spotřební elektroniky podpořila prodej LCD televizorů možností získat po zakoupení zboží zdarma festivalové vstupenky.

B2B
Festival představuje, stejně jako loni, skvělou příležitost k prezentaci dobrého obchodního jména a k upevnění vztahů se zákazníky a obchodními partnery. Pro nejvýznamnější V.I.P. partnery z řad zákazníků a obchodních partnerů proto budou i letos připraveny čestné vstupenky jako ocenění celoročních dobrých vzájemných vztahů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!