Společnost Hannah Czech a.s., leader na tuzemském trhu outdoorového oblečení a vybavení, zahájila tento měsíc reklamní a billboardovou kampaň na podporu svého nového projektu s názvem Vyzkoušej svoje limity!
Cílem kampaně je zvýšit povědomí o akci, která dává šanci všem aktivním lidem ve věku od 20 do 50 let, se zájmem o freeriding, skialpinismus a jiné outdoorové aktivity, vyhrát v soutěži a zúčastnit se expedice na Tien-Shan v Uzbekistánu spojenou s heliskiingem. „Chceme umožnit zákazníkům, aby si dokázali, že zvládnou i náročný a extrémní sport, budou-li patřičně vybaveni. Klademe důraz na to, aby věděli, že při náročných výkonech nelze nic ponechat náhodě a každý detail je důležitý, stejně jako zvolit tu správnou a hlavně špičkovou výbavu,“ sdělila Julie Brožová, marketingová ředitelka Hannah Czech a.s.
V období od začátku října do poloviny prosince bude k propagaci soutěže Vyzkoušej svoje limity! využito podél hlavních dopravních tahů 250 billboardových ploch o standardní velikosti 5,1 m x 2,4 m. Ústředním motivem vizuálu, který vznikl v agentuře Jazz Communications, je extrémní lyžař zasazený do layoutu vyjadřující zátěž a dobrodružství. Celek doplňuje logo Expedice Hannah. Téma je v souladu s výrobky značky Hannah, které obstojí i v nejextrémnějších podmínkách.
Billboardovou kampaň doplňuje inzerce v tištěných médiích, bannery na vybraných serverech, POSM ve více než 400 místech prodeje, PR aktivity a microsite umístěná pod stránkami www.hannah.cz.
– red –