RockZone 105,9 útočí na rockové publikum s novou podzimní reklamní kampaní. Její mediamix zahrnuje billboardy, tištěnou inzerci, internet a Pražané ji neuniknou ani v metru a tramvajích.
„Nové rockové rádio v Praze mění s touto kampaní svůj staniční slogan,“ říká Karolina Šimová, marketingová ředitelka radia RockZone 105,9 a doplňuje: „Díky originální skladbě playlistu (obsahuje kapely, které jinde v českém éteru téměř neuslyšíte) se stává Jediným opravdu rockovým rádiem v Praze.“
Vzhledem k rostoucímu okruhu i ženského rockového publika v současné době, byl pro vizuály kampaně vybrán barevný grafický portrét rockerky. Návrh kreativy zpracoval Jan Moucha (student Střední umělecko – průmyslové školy v Praze a autor loga RockZone 105,9), mediální nosiče nakoupila společnost Stratex Communication.
RockZone 105,9 je po dlouhé době první stanice v Praze, která byla postavena na analýze trhu. Prostřednictvím výzkumu byly kromě programu a hudby určeny i hlavní komunikační prvky stanice. Stanice RockZone 105,9 zahájila vysílání 8. února 2005.
– red –