Věk klientů Poštovní spořitelny se postupně snižuje. V současnosti už je více než třetina klientů, kteří si zakládají účet u Poštovní spořitelny, mladší 30 let. Poštovní spořitelna tak je stále atraktivnější bankou pro mladší klientelu.
Poštovní spořitelna svou nabídku stále více zaměřuje na mladší klienty a začíná to přinášet výsledky. „Více než 35 % klientů, kteří si zakládají účet u Poštovní spořitelny, je při zakládání účtu mladších 30 let. Začíná se nám tedy dařit zbavovat Poštovní spořitelnu image banky pro starší,“ uvedl Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.
Ve strategii Poštovní spořitelny jsou mladí na velmi významném místě. Poštovní spořitelna se na ně bude v nejbližší době stále více zaměřovat. „To samozřejmě neznamená, že by starší klienti pro nás byli méně atraktivní. Jsme bankou, která má ucelenou nabídku produktů pro všechny věkové skupiny,“ prohlásil Libor Svoboda.
Mladým klientům nabízí Poštovní spořitelna několik produktů. Jako první na českém trhu například uvedla účet pro děti od věku 12 let – konto Mini. „To, že tento produkt nyní napodobuje konkurence, je důkazem, že jsme se vydali správným směrem,“ upřesnil Libor Svoboda. Pro mladé ve věku od 15 do 26 let nabízí Poštovní spořitelna účet Junior. Pro všechny věkové skupiny do 18 let je to Dětská vkladní knížka.
V poslední době Poštovní spořitelna zaznamenala úspěch s kampaní, při níž dostávali mladí klienti k nově založenému účtu kartu s motivem z filmu Snowboarďáci. Vznik tohoto filmu Poštovní spořitelna výrazně podpořila. V rámci dvouměsíční kampaně otevřela Poštovní spořitelna trojnásobek účtů pro mladé než před kampaní.
– red –