Knihkupectví Kanzelsberger oficiálně v celé své prodejní síti spouští vlastní věrnostní program Klub Kanzelsberger.
V „náborové“ fázi kampaně budou zákazníci sbírat za své nákupy razítka, po nasbírání jejich plného počtu dostanou plastovou zákaznickou kartu. „Karta je klíčem k využívání výhod věrnostního programu,“ říká Zdeněk Fekar zodpovědný za projekt Klubu Kanzelsberger.
Základní výhodou klubových zákazníků je trvalá sleva ve výši 5 % na nákupy veškerého sortimentu, včetně konzumace ve firemních kavárnách pražského a ostravského Domu knihy. „Klub ale bude zákazníkům přinášet další atraktivní nabídky,“ dodává Fekar. K získání klubové karty zákazník potřebuje nasbírat devět razítek, což odpovídá nákupu ve výši pouhých devíti set korun.
Vizuály kampaně vycházejí z manuálu korporátního grafického stylu, přičemž hlavním motivem je postava psa symbolizujícího věrnost. Tomu také odpovídá slogan věrnostního programu: „Věrnost se vyplácí!“ Logem zákaznického klubu je pak ikona peněženky, z níž „vykukuje“ platební karta s logem firmy Kanzelsberger.
Autorem vizuální podoby kampaně je dvorní designér knihkupecké sítě Jan Kolář provozující vlastní studio kolargrafik. Jednotnou podobu mají jak plakáty, jimiž Klub Kanzelsberger komunikuje svůj start vůči zákazníkům sítě, tak informační letáčky, papírové i plastové zákaznické karty, ale i webové stránky klubu. Ty najdou zákazníci na adrese www.kanzelsberger.cz/klub. Stejnou podobu bude mít také klubová inzerce knihkupectví.
Jednotný firemní korporátní styl byl letos v dubnu jako jediný mezi maloobchodními řetězci vyznamenán cenou Dobrý design 2005 vyhlašovanou Design centrem České republiky.
Kanzelsberger je se svými 38 prodejnami v pětadvaceti městech a tržním podílem kolem deseti procent největším knihkupeckým řetězcem v Česku. Akciová společnost vznikla přerodem z rodinného podniku založeného v roce 1990 Janem Kanzelsbergerem starším.
– pk –