Nové internetové stránky společnosti Tesco Stores ČR a. s. lze od tohoto týdne nalézt na adrese www.itesco.cz. Internetová prezentace nabízí svým uživatelům jak informace o aktuální nabídce zboží, tak informace o společnosti a jednotlivých prodejnách. Spuštění nových internetových stránek je podpořeno bannerovou kampaní na významných českých serverech.
Hledáte otevírací dobu hypermarketu Tesco v Mělníku? Zajímáte se o slevy v obchodním domě Tesco v Pardubicích? Nebo máte spadeno na nejlevnější výrobky ve městě, které jsou v prodeji v Tescu v Karlových Varech? Vše se lze dozvědět z nových internetových stránek obchodního řetězce Tesco, které poskytují informace nejen korporátní, ale rovněž informace z jednotlivých provozoven Tesco. „Na našich nových internetových stránkách může každý ze zákazníků nahlédnout do konkrétní nabídky obchodu Tesco ve svém městě. Dozví se, jaké akce a soutěže daný obchod pro své zákazníky přichystal a jaké jsou aktuální ceny výrobků nabízených za nejnižší ceny ve městě,“ uvádí Eva Williams, ředitelka oddělení pro vnější vztahy společnosti Tesco Stores ČR.
Vedle podrobných informací o nabídce jednotlivých provozoven Tesco nabízejí nové internetové stránky mnoho dalších údajů – součástí obsahu je například nabídka zboží za akční ceny zveřejněná v platném nabídkovém letáku Tesco, přehled výrobků za nejnižší ceny ve městě, informace o poskytovaných zákaznických službách, o všech dvaceti sedmi prodejnách Tesco, o projektech realizovaných v oblasti společenské odpovědnosti firmy a v neposlední řadě zde návštěvníci rovněž naleznou seznam aktuálních tiskových zpráv. Návštěvníci stránek si mohou vytvořit vlastní nákupní seznam, mohou se přihlásit k pravidelnému odběru nabídkového letáku Tesco prostřednictvím e-mailu, odebírání novinek formou Newsletteru nebo k odběru tiskových zpráv.
„Naším cílem je poskytnout návštěvníkům internetových stránek komplexní informace o naší společnosti, službách a nabízeném zboží,“ uvádí Eva Williams. „Internetové stránky Tesco byly tvořeny s cílem poskytovat aktuální informace nejen našim zákazníkům, ale rovněž médiím a obchodním partnerům. Při jejich vývoji jsme dbali především na komplexnost informací, příjemné uživatelské prostředí a na interaktivitu s uživateli. Velký důraz jsme kladli rovněž na informace z jednotlivých provozoven Tesco – chceme, aby každý náš zákazník měl možnost dozvědět se podrobnosti o aktuální nabídce zboží a služeb v obchodě Tesco v jeho nejbližším okolí. Věříme, že naše nová on-line prezentace naše cíle splnila a že přispěje k lepší informování veřejnosti o nabídce našich obchodů i o aktivitách naší společnosti,“ dodává Eva Williams.
Internetové stránky Tesco vytvořila on-line marketingová agentura Advertures. „Tesco je jedním z mála maloobchodních řetězců, který návštěvníkům svých internetových stránek umožňuje procházet akční nabídky zboží, vyhledávat v nich podle různých kritérií či si vytvářet vlastní nákupní seznam,“ informuje Vladimír Rejlek, projektový manažer agentury Advertures. Internetové stránky pro Tesco v České republice jsou první z řady projektů, které bude agentura Advertures v dlouhodobé spolupráci s Tescem realizovat. Hned v září bude spuštění českých internetových stránek následovat spuštění stránek pro Tesco na Slovensku.
Co nabízejí internetové stránky Tesco:
- možnost listování v akční nabídce zboží
- možnost listování v regionální nabídce zboží za nejnižší ceny ve městě
- informace o jednotlivých prodejnách Tesco včetně otevírací doby a dopravy
- možnost pravidelného odběru nabídkového letáku Tesco e-mailem
- možnost odběru novinek prostřednictvím Newsletteru
- možnost vytvoření nákupního seznamu zboží
- možnosti odběru tiskových zpráv apod.
– pk –