Nakladatelství Management Press zveřejnilo začátkem týdne své ediční záměry na poprázdninové měsíce roku 2005. V jeho zářijové nabídce najdeme i zajímavé marketingové tituly. Nejvýznamnějším z nich jistě bude další legendární kniha marketingového génia Sergia Zymana – „Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali“.
„Čtenáři budou mít rozhodně z čeho vybírat,“ hodnotí novou nabídku nakladatelství jeho obchodní ředitel Lubomír Filipec. „Jen na září jsme kromě jednoho či dvou dotisků osvědčených publikací připravili pět knižních novinek.“
Příznivce marketingového génia Sergia Zymana a jeho marketingových přístupů zcela jistě potěší český překlad jeho legendární knihy Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali – po Zymanově loňském Konci reklamy… tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Zyman nezklame ani tentokrát – tento vášnivý milovník marketingu je opět útočný, zábavný, přesvědčivý. Je objevný. Inspiruje a upřímně radí. Je tvrdě pragmatický a vždy přímočaře orientovaný na efektivní marketing – na výsledky. Nikdo, kdo to myslí s marketingem vážně, by si neměl nechat ujít jeho vydatné lekce „nového“ marketingu, který zabírá a prodává výrobky a služby.
Další důležitou a zajímavou novinkou v oboru marketingu je i původní práce uznávaného praktika Petra Freye Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Frey mapuje nové trendy v dynamicky se měnící oblasti marketingové komunikace a ukazuje možnosti využití efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, když se podrobněji věnuje specializovaným komunikačním oborům (např. guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing v elektronických médiích, product placement aj.), vývoji marketingové komunikace jako odvětví atd.
Průběžně aktualizovaný celkový přehled knižních titulů, které nakladatelství Management Press připravuje na září 2005 i na celou podzimní sezónu, najdete na stránce http://www.mgmtpress.cz/vypispripravujeme.php.
Nakladatelství Management Press bylo založeno v roce 1992 a od počátku své činnosti si udržuje postavení předního českého nakladatelství odborné manažerské a podnikatelské literatury. Kromě tematicky profilovaných volných řad knižních publikací a studijních materiálů určených zejména pro ekonomické fakulty a různé formy manažerského studia vydává i edice „Knihovna světového managementu“ a „Malé a střední podnikání“.
– red –