Společnost Xerox Corporation je zařazena do kvadrantu lídrů ve studii Magic Quadrant mapující trh multifunkčních zařízení (MFP, Multi-Function Products) publikované analytickou společností Gartner. Studie MFP Magic Quadrant poskytuje v grafické podobě přehled trhu MFP a nabízí tak pomocné vodítko velkému množství klientů společnosti Gartner při výběru multifunkčních kancelářských systémů, které díky integraci faxu, skeneru či kopírovacích funkcí přinášejí snížení nákladů a vylepšení procesů zpracování dokumentů ve srovnání s jednoúčelovými kancelářskými zařízeními.
Xerox se v kvadrantu vedoucích společností na trhu MFP umístil na základě nezávislého hodnocení řady kritérií. Podle společnosti Gartner tvoří skupinu lídrů subjekty, které dosahují skvělé výsledky v současnosti, mají jasně stanovenou vizi dalšího tržního směřování a aktivně se snaží udržet si svoje vedoucí postavení na trhu. Mezi hodnotící kritéria patří mimo jiné celkový rozsah servisních činností, oblast školení a podpory, dostupnost bezpečnostních řešení, možnosti pořízení nového produktu, vzájemná kompatibilita jednotlivých zařízení a schopnost aplikací zvýšit produktivitu práce koncového uživatele. Zpráva z roku 2005 zahrnuje také doplňkové komentáře vztahující se k aktuálním trendům v oboru za předchozí rok.
„Tyto výsledky jasně ukazují naši schopnost nabízet inovativní produkty, služby a řešení našim zákazníkům, ať už se jedná o menší či velké společnosti,“ komentoval výsledky studie Tim Williams, prezident divize Office společnosti Xerox. „Xerox bude dále udržovat nastavený vysoký standard v segmentu multifunkčních zařízení, která pomáhají našim klientům zvyšovat produktivitu práce a vylepšovat procesy zpracování dokumentů.“
Xerox je vedoucí společností v poskytování technologií, softwaru a konzultačních služeb určených k tomu, aby pomohly podnikům implementovat strategie efektivní správy dokumentů (Smarter Document Management), které snižují náklady a zvyšují efektivitu práce s dokumenty.
Studie Magic Quadrant je chráněna autorským právem společnosti Gartner a je použita s jejím svolením. Magic Quadrant je grafické znázornění trhu za určité časové období. Znázorňuje analýzu toho, jak si určití prodejci stojí ve srovnání s kritérii daného trhu tak, jak je definuje společnost Gartner. Společnost Gartner neschvaluje žádného výrobce, produkt či službu znázorněné ve studii Magic Quadrant a neradí uživatelům technologií, aby si vybírali pouze prodejce umístěné v kvadrantu „lídrů“. Hodnocení Magic Quadrant je pouze nástrojem průzkumu a nemá být chápáno jako konkrétní návod k činnosti. Společnost Gartner s ohledem na tento průzkum odmítá jakékoliv záruky – ať již výslovné či implicitní – včetně jakýchkoliv záruk prodejnosti či vhodnosti ke konkrétním účelům.
– red –