Marketing

Jarní seminář ČMS: Co o zákazníkovi (ne)víme

Česká marketingová společnost připravuje již tradičně jarní seminář, věnovaný problematice stále aktuální – zákazníkovi. Co víme a co nevíme a potřebovali bychom vědět o našich zákaznících, jaké jsou současné vývojové trendy ve spotřebním chování lidí, co všechno můžeme zjistit o našich zákaznících a jak s výsledky výzkumu zacházet….To vše a mnohé další na téma marketingového pojetí role spotřebitele a zákazníka v rámci marketingového rozhodování bude předmětem tohoto odborného setkání dne 29. dubna 2002.

Dopolední program naplní naši přední odborníci, kteří vám zprostředkují aktuální poznatky o českém spotřebiteli z hlediska globálních i lokálních pohledů na současnost a budoucnost, o jeho nákupním chování na základě výzkumných poznatků. Ty budou prezentovány formou případových studií našich významných výzkumných agentur. Konkrétní možnosti využití segmentace spotřebitele pro marketingové rozhodování zakončí dopolední program.

Odpolední kulatý stůl na téma „CRM – jen nový název péče o klienta nebo převratná metoda nového tisíciletí“ umožní výměnu názorů na toto téma.

Dopolední program semináře

8.30 – 9.00

Registrace účastníků v Kongresovém sále

9.00 – 9.15

 

Zahájení semináře a úvodní slovo

PhDr. Jitka Vysekalová, místopředsedkyně ČMS

9.15 -10.00

 

Český spotřebitel nového tisíciletí a co o něm víme

Doc. Dr. Ing. Vladimír Bárta, CSc. – psyma Praha

10.00 – 10.30

Přestávka

10.30 – 11.30

Nákupní chování dnes a zítra – možnosti poznání

Případové studie přednesou:

Ing. Stanislav Zahradníček, GfK

Petr Megela, TNS Factum

RNDr. Zdeněk Skála, Incoma

11.30 – 12.00

 

Segmentace spotřebitele jako nástroj marketingového rozhodování

Ing. Daniel Rymeš, OgilvyOne

12.00 – 13.30

 

Raut

 

 

Odpolední program semináře

13.30 – 15.30

 

CRMjen nový název péče o klienta nebo převratná metoda nového tisíciletí?

kulatý stůl

     

Účast u kulatého stolu přislíbili:

    • Ing. René Břečťan – Proximity Prague,
    • Ing. Martin Konečný – Contactel,
    • Ing. Jan Kubica – Telecom,
    • Ing. Jiří Mikeš – AKA,
    • Ing. Karel Šťastný – Aspectum.

moderátor kulatého stolu:

    • Dr. Přemysl Duben
      Česká pojišťovna

Datum a místo konání semináře:

29. dubna 2002 Kongresový sál ČSVTS,
Novotného lávka 5 Praha 1

Účastnický poplatek:

2 900,- Kč, pro členy ČMS 2 400,- Kč; pro studenty 450,- Kč (limitovaný počet míst)

Zahájení semináře:
29. dubna 2002 v 9.00 hodin

Více informací:
Česká marketingová společnost,
Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1
tel./fax: 02/210 82 395
e-mail: cms@csvts.cz

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!