Česká marketingová společnost připravuje již tradičně jarní seminář, věnovaný problematice stále aktuální – zákazníkovi. Co víme a co nevíme a potřebovali bychom vědět o našich zákaznících, jaké jsou současné vývojové trendy ve spotřebním chování lidí, co všechno můžeme zjistit o našich zákaznících a jak s výsledky výzkumu zacházet….To vše a mnohé další na téma marketingového pojetí role spotřebitele a zákazníka v rámci marketingového rozhodování bude předmětem tohoto odborného setkání dne 29. dubna 2002.
Dopolední program naplní naši přední odborníci, kteří vám zprostředkují aktuální poznatky o českém spotřebiteli z hlediska globálních i lokálních pohledů na současnost a budoucnost, o jeho nákupním chování na základě výzkumných poznatků. Ty budou prezentovány formou případových studií našich významných výzkumných agentur. Konkrétní možnosti využití segmentace spotřebitele pro marketingové rozhodování zakončí dopolední program.
Odpolední kulatý stůl na téma „CRM – jen nový název péče o klienta nebo převratná metoda nového tisíciletí“ umožní výměnu názorů na toto téma.
Dopolední program semináře
8.30 – 9.00 | Registrace účastníků v Kongresovém sále | |
9.00 – 9.15 | Zahájení semináře a úvodní slovo PhDr. Jitka Vysekalová, místopředsedkyně ČMS | |
9.15 -10.00 | Český spotřebitel nového tisíciletí a co o něm víme Doc. Dr. Ing. Vladimír Bárta, CSc. – psyma Praha | |
10.00 – 10.30 | Přestávka | |
10.30 – 11.30 | Nákupní chování dnes a zítra – možnosti poznání Případové studie přednesou: Ing. Stanislav Zahradníček, GfK Petr Megela, TNS Factum RNDr. Zdeněk Skála, Incoma | |
11.30 – 12.00 | Segmentace spotřebitele jako nástroj marketingového rozhodování Ing. Daniel Rymeš, OgilvyOne | |
12.00 – 13.30 | Raut |
Odpolední program semináře
13.30 – 15.30 | CRM – jen nový název péče o klienta nebo převratná metoda nového tisíciletí? kulatý stůl | |
Účast u kulatého stolu přislíbili:
- Ing. René Břečťan – Proximity Prague,
- Ing. Martin Konečný – Contactel,
- Ing. Jan Kubica – Telecom,
- Ing. Jiří Mikeš – AKA,
- Ing. Karel Šťastný – Aspectum.
moderátor kulatého stolu:
- Dr. Přemysl Duben
Česká pojišťovna
Datum a místo konání semináře:
29. dubna 2002 Kongresový sál ČSVTS,
Novotného lávka 5 Praha 1
Účastnický poplatek:
2 900,- Kč, pro členy ČMS 2 400,- Kč; pro studenty 450,- Kč (limitovaný počet míst)
Zahájení semináře:
29. dubna 2002 v 9.00 hodin
Více informací:
Česká marketingová společnost,
Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1
tel./fax: 02/210 82 395
e-mail: cms@csvts.cz