Úvěr Gaudeamus je produkt pro mladé lidi nebo studenty ve věku 18 až 30 let, popřípadě pro klienty KB.
Aby se zákaznící se o tomto produktu dozvěděli vše potřebné, připravila Komerční banka spolu s direct marketingovou agenturou Dimar nepřehlédnutelný materiál v novém layoutu, který sloužil jako příloha k výpisu k účtu.
Protože šlo o propagaci produktu pro mladé lidi, grafika celého materiálu je ve velmi svěžím duchu a jednoduchým způsobem komunikuje nejdůležitější výhody a přínosy úvěru Gaudeamus.
Obdobný způsob propagace (příloha k výpisu z účtu) zvolila Komerční banka pro další produkt – Perfektní půjčka určený klientům KB, kteří vlastní běžný účet.
Vzhledem k tomu, že se jedná o produkt propagující půjčku, v tomto případě půjčku na letní měsíce dovolených, koresponduje také layout materiálu s motivy léta, pohody a nevšedních zážitků.Tentokrát se příloha velmi vtipně podobá papírovému obalu na fotografie, ve kterém si již hotové fotky běžně nosíme z fotolabu.
– red –