1. července 2005 dokončila rebranding společnost Skřivánek, jedna z největších jazykových agentur ve střední a východní Evropě. Nové logo a nový design symbolizuje především přerod společnosti Skřivánek z lokální na mezinárodní. Přerod společnosti na mezinárodní bude zároveň hlavním sdělením pro připravované marketingové kampaně.
Radikální proměnou prošlo logo společnosti, webové stránky http://www.skrivanek.cz a kompletní marketingové materiály. Nový grafický design byl poprvé použit při internetové kampani na portálu Seznam.cz a při billboardové kampani.
Hlavním důvodem pro kompletní změnu byla vedle zastaralosti stávajícího loga a designu především orientace na novou cílovou skupinu. ,,Vstup naší země do EU nám přinesl nové zákazníky z řad mezinárodních i českých firem. Noví zákazníci požadují především komplexní vícejazyčný překladatelský servis a to od jednoho ověřeného dodavatele“, říká marketingová ředitelka společnosti Skřivánek Eva Libenská a doplňuje ,,proto nyní zaměříme marketingovou komunikaci na tuto cílovou skupinu. Nové logo a nový design je logicky prvním krokem naší komunikace“.
– red –