Výzkum trhu

Nová služba marketingového výzkumu společnosti Data Collect

Zcela nový typ služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění začala na českém trhu nabízet společnost Data Collect. Tato firma vznikla z iniciativy několika předních výzkumných agentur, ve spolupráci s lídrem trhu v oblasti call center a CATI technologií společností TeliaCall. Ta se specializuje na poskytování aktivního a pasivního telemarketingu, s využitím moderních postupů sběru, přenosu a zpracování dat.

TeliaCall má zkušenosti s využíváním moderních call centerových technologií, s řízením call centra a lidských zdrojů; výzkumné společnosti mají bohaté zkušenosti s procesním řízením výzkumů. Výsledkem tohoto spojení bude lepší služba klientům v podobě rychlejších a levnějších výzkumů.

Data Collect se bude zaměřovat pouze na terénní práce (dotazování, pořizování dat a datové výstupy) a svým zákazníkům bude předávat sebraná data v jimi požadovaných formátech. Mezi klienty tak mohou patřit, jak např. výrobci a obchodníci, tak i výzkumné agentury a další firmy, které pracují s daty z primárních výzkumů.

Data Collect tedy umožňuje výzkumným agenturám outsourcing jejich „terénních“ prací a přímo zadavatelům kvantitativních výzkumů ve všech oblastech ekonomického, sociálního a politického života sběr kvantitativních údajů. Soustředění více zakázek do jednoho centra umožní optimalizovat poměr cena/výkon a Data Collect tak bude moci poskytovat v souladu se standardy ICC/ESOMAR a SIMAR služby nejvyšší kvality za vysoce konkurenční ceny. Tento přístup otevře možnost běžného využívání marketingových výzkumů také středním a menším firmám (SME).

V současné době Data Collect nabízí úplnou paletu telefonických výzkumů na bázi CATI, a to jak v segmentu B2B (dotazování ve firmách), tak B2C (dotazování v domácnostech). V nejbližší době zahájí provoz omnibusového šetření a trackingových studií s osobním dotazováním v domácnostech na bázi CAPI. Data Collect je jednou z prvních společností v tzv. nové Evropě a první v České republice, která nabízí samostatně a nezávisle specializované služby sběru, přenosu a zpracování dat z výzkumů trhu a veřejného mínění. Její vznik potvrzuje, že Česká republika patří v tomto oboru k evropské špičce. Působení Data Collect pomůže dalšímu rozvoji celého českého marketingového výzkumu.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!