Společnost maXmedia se stala komunikačním partnerem předního distributora počítačových her na českém trhu společnosti Playman. maXmedia bude mít za úkol zajištění komunikace s médii, rozvoj značky Playman a především mediální propagaci dovážených herních titulů.
„Od naší spolupráce s PR agenturou očekáváme kreativní, dynamický přístup a především dobrou znalost prostředí počítačových her. Společnost maXmedia všechny tyto požadavky splňuje. Při rozhodování nás přesvědčil zkušený tým, zapálený přístup a neotřelé nápady,“ říká Ivana Kučerová, jednatelka společnosti Playman.
Kryštof Šabacký ze společnosti maXmedia uvádí: „Doposud se maXmedia soustředila na podporu extrémních sportů a akcí pořádaných společností GSMA. V posledních dnech to byla například podpora freestylového mistrovství světa v BMX, které se konalo od 1.-5.6. na pražské Štvanici. Zároveň podporujeme i více mistryni světa v jízdě v boulích Nikolu Sudovou a mistra světa ve skikrosu Tomáše Krause a nyní i plno dalších „extrémně virtuálních chlapíků“ jako je např. osamělý agent Sam Fischer ze Splinter Cell. Myslíme si, že do naší party zapadli na výbornou. Ale teď již vážně, velmi nás těší, že se nám podařilo přesvědčit společnost Playman o našich kvalitách. Náš tým nenabízí pouze bohaté zkušenosti na poli Public Relations, ale především nadšení pro počítačové hry.“
– red –