Společnost Nestlé Česko, která pro své zákazníky pravidelně pořádá řadu spotřebitelských kampaní, připravila další atraktivní SMS soutěž.
Tentokrát mohou spotřebitelé soutěžit s produkty NESCAFÉ a vyhrávat zajímavé ceny. Během soutěžního období, které poběží v průběhu letních měsíců, budou soutěžní balení kávy NESCAFÉ Classic 100g obsahovat příbalový letáček s informací o soutěži a stírací pole s unikátním kódem. Jediné, co musí spotřebitelé pro získání výhry udělat, je odeslat tento kód formou SMS na soutěžní telefonní číslo a budou prostřednictvím příchozí SMS informování o tom, jakou cenu získávají.
Ve hře je na deset tisíc plážových žabek NESCAFÉ frappé a jako hlavní cena je připraven, pro NESCAFÉ již téměř tradiční, automobil BMW Mini Cooper Cabrio. V soutěži NESCAFÉ Frappé však vyhrává skutečně každý. Všichni účastníci získají možnost stáhnout si na mobilní telefon jednu z 5-ti letních melodií NESCAFÉ, kterou si mohou sami vybrat na internetových stránkách www.nescafe.cz.
„Velice si ceníme věrnosti našich zákazníků a proto se jim neustále snažíme nabídnout něco navíc. Pro letní období jsme se rozhodli pro využití nového formátu spotřebitelské soutěže za využití SMS. Tato forma komunikace se zákazníky se nám již osvědčila při kampaních jiných značek a věříme, že ji spotřebitelé uvítají i v tomto případě“, říká Romana Svačinová, Consumer Services manager společnosti Nestlé Česko.
Soutěž vytvořila a zajišťuje pro společnost Nestlé Česko agentura Line Art. Technickým správcem SMS systému je společnost Comgate, která se společností Nestlé v tomto roce realizovala již několik velice úspěšných kampaní.
– red –