Fleishman-Hillard se stává PR agenturou předního světového obchodního řetězce společnosti Carrefour v České republice a na Slovensku. Náplní spolupráce bude komplexní podpora v oblasti public relations, zahrnující zejména strategické poradenství v oblasti korporátní komunikace, podporu marketingových aktivit společnosti a mediální komunikaci. Agentura Fleishman-Hillard zvítězila ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnily tři agentury.
„Vzhledem k neustálému rozšiřování aktivit Carrefouru v České republice i na Slovensku, včetně otevírání nových hypermarketů a nabízení dalších služeb pro naše zákazníky, jsou kladeny stále náročnější požadavky také na oblast naší externí a interní komunikace. Proto jsme se rozhodli obrátit se na profesionály a spolupracovat v této oblasti s externí PR agenturou. Výběrové řízení vyhrála společnost Fleishman-Hillard, která nás přesvědčila svými zkušenostmi, rozsahem poskytovaných služeb, profesionalitou svého týmu a zázemím předního mezinárodního poskytovatele PR služeb,” říká Jana Havlíčková, tisková mluvčí společnosti Carrefour.
„Jsme potěšeni, že můžeme poskytovat své služby společnosti Carrefour, jednomu z předních světových obchodních řetězců,” říká Radek Maršík, ředitel společnosti Fleishman-Hillard. „Rádi bychom využili našich zkušeností k posílení pozitivní image Carrefouru u široké veřejnosti, k zefektivnění komunikace směrem k médiím a k širší propagaci připravovaných marketingových akcí. Dále se zaměříme na větší informovanost zákazníků a široké veřejnosti o veřejně prospěšných aktivitách, na kterých se Carrefour podílí, ať už se jedná o podporu produktů pomáhajících zlepšit život v rozvojových zemích (Fair Trade Products), o každoroční Mezinárodní den životního prostředí či podporu aktivit sdružení PROSAZ, které pomáhá zdravotně postiženým.
– red –