V pravidelném pondělním Newslettru Marketingových novin si budete moci přečíst, kromě přehledu článků za posledních 7 dní, také zamyšlení Miloše Tomana nad novou knihou Budoucnost konkurence.
Ukázka článku:
Od počátku sedmdesátých let jsme svědky další a další segmentace trhu. Kdysi jednolitý koláč se mění na menší a menší dílky a zatímco marketingoví odborníci s mystickým výrazem v očích hovoří šeptem o jednom zákazníkovi coby jednom segmentu, skutečnost je ještě horší. Sám jeden jediný člověk v sobě obsahuje vícero zákazníků a segmentování tedy vesele běží dál. Takový člověk si dnes dá k obědu hranolky u pouličního stánku, kdežto zítra vyrazí do dobré restaurace a poručí si jídlo o třech chodech.
Podobné chování může u klasicky zaměřených marketingových pracovníků vyvolat paniku nebo dokonce nechuť k jakémukoliv marketingu (a návrat k „osvědčenému“ pohlavkování zákazníka reklamou). Jsou ale autoři, kteří hledají řešení někde jinde, i když se marketingu ještě nevzdalují. Jedním z přístupů je větší zapojení zákazníka do spoluvytváření hodnoty.
Celý článek bude uveřejněn v nejbližším Newsletteru Marketingových novin, který si můžete zdarma objednat na adrese: www.mano.cz/newsletter.