Finance

Poštovní spořitelna otevřela rekordní počet účtů pro děti a mládež

Mladí lidé ve věku od 12 do 26 let projevují stále vyšší zájem o produkty Poštovní spořitelny. O jejich stoupajícím zájmu o účty Mini a Junior svědčí výsledky probíhající kampaně – jen od počátku května otevřela Poštovní spořitelna více než 1300 účtů pro mladé. Tím potvrdila správnost svého zaměření na tento segment.

Mladí lidé od 12 do 26 let projevili o produkty Poštovní spořitelny výrazný zájem. „Od začátku května jsme otevřeli 800 nových Junior účtů a 500 Mini účtů,“ uvedl Miroslav Seidl, ředitel sítě Poštovní spořitelny. „Počet nově otevřených Junior účtů vzrost v posledním měsíci zhruba na zhruba dvou a půl násobek, počet nově otevřených Mini účtů dokonce vzrostl zhruba třikrát,“ dodal Miroslav Seidl.

V rámci kampaně, která probíhá od 2. května získají mladí zájemci unikátní Maxkartu s motivem z filmu Snowboarďáci – na kartě jsou na hlavu postavení hlavní hrdinové filmu, Vojta Kotek a Jiří Mádl. Vznik filmu Snowboarďáci Poštovní spořitelna podpořila. Maxkarta je pojištěna proti ztrátě a odcizení a obsahuje i úrazové pojištění – a to vše zdarma.

Vedle speciální Maxkarty získají ti, kteří si založí Mini účet nebo Junior účet také DVD Snowboarďáci. Na něm naleznou nejen samotný film, ale také řadu zajímavých bonusů – mezi nimi například jedinečný dvanáctiminutový dokument o přípravě nového turné Chinaski.

Mladí lidé do 26 let jsou jednou ze skupin, na něž se Poštovní spořitelna výrazně zaměřuje. Jako první banka na trhu přišla už v roce 1995 s dětskou vkladní knížkou a je také první bankou, která nabídla dětský účet už od 12 let.

„Podíl produktů pro mladé v našem portfoliu stále roste. V současnosti už tvoří účty pro děti a mládež 6 % ze všech produktů Poštovní spořitelny. V roce 2000 to byly ale jen 3 %,“ řekl Miroslav Seidl, ředitel sítě Poštovní spořitelny. „Růst podílu produktů mladé na celkovém produktovém portfoliu je o to zajímavější, že všechny tyto produkty po dosažení určité věkové hranice zanikají, resp. klienti mají možnost převést je na jiné produkty Poštovní spořitelny,“ řekl Miroslav Seidl.

Děti a mládež mohou vybrat ze tří produktů, které se vyznačují velmi výhodnými poplatky a nejširší sítí obchodních míst, z nichž je možné produkty obsluhovat – 3400 pošt a pobočky Poštovní spořitelny.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!