V uplynulých dnech proběhl ve finském Turku každoroční management meeting agentur nezávislé sítě BBN – International Brand Communication. A stejně jako každý rok za účasti reprezentanta a koordinátora pro země bývalé východní Evropy z ČR, komunikační agentury MARCO/BBN.
„Rok 2004 byl rokem úspěšným, jak z hlediska nových B2B klientů (např.: Videojet, Benecol a LeasePlan – Carvantis), tak i z pohledu rozšiřování sítě (Bosna, Rusko, Norsko a Irsko) a je výzvou pro nás všechny na tyto úspěchy navázat a potvrdit tak vedoucí postavení sítě BBN mezi nezávislými B2B sítěmi“, řekl Tim Hazelhurst, chairman BBN.
Na meetingu byla přijata strategie rozvoje sítě spolu se strategií pro „new biz“, které odpovídají mottu: „motivace-inspirace-sdílení“. Nedílnou součástí zasedání byl i brand workshop Global B2B Navigator pro potenciální klienty z různých oblastí.
Závěrečný večer byl věnován výročním kreativním cenám BBN. Soutěže se zúčastnilo 13 členských agentur ze všech světových kontinentů, které přihlásily 78 prací rozdělených do 5 kategorií. Kreativní tým agentury MARCO/BBN dosáhl významného úspěchu ziskem bronzové „medaile“ v kategorii direct mail / e-mail za kampaň pro společnost LeasePlan ČR. „Jsem rád, že naše vlastní kreativní tvorba oslovila mezinárodní porotu, o kreativu pro značku český LeasePlan projevilo zájem už i zastoupení této značky v Polsku“, doplnil executive director MARCO Petr Marek. Oceněna byla především originalita řešení, nápaditost a vtipné spojení dárkového předmětu s nosným claimem kampaně.
– red –