Reklamní agentura Aetna zvítězila ve výběrovém řízení na novou komunikační agenturu, které vyhlásila společnost AG FOODS, významný výrobce a prodejce instantních nápojových směsí.
K účasti ve výběrovém řízení přizvala společnost AG FOODS kromě Aetny dalších pět reklamních agentur, jejichž úkolem bylo zpracovat a představit kampaň „Nápoj je součástí terapie“. Se zadáním si nejlépe poradila právě agentura Aetna, která, jak se vyjádřil výkonný ředitel a předseda představenstva společnosti AG FOODS, pan Jiří Jízdný: „Agentura Aetna pronikla nejvíce do hloubky problému a vystihla nejlépe jeho podstatu.“ Ke třem nejlepším návrhům náleží současně i odměna v podobě skicovného.
Spolupráce Aetny a AG FOODS odstartovala prakticky okamžitě po vyhlášení výsledků výběrového řízení, tedy 2. května 2005. Aetně byla svěřena péče o značku AG FOODS a komunikaci prodejní linie CATERING, a to na všech trzích, na nichž společnost působí (ČR, Slovensko, Maďarsko, Polsko). Součástí spolupráce jsou veškeré ATL i BTL reklamní aktivity, včetně Public Relation.
– red –