Komunikace

SMS soutež s Vitanou

Vitana pořádá novou SMS soutěž nazvanou „S chutí do Tater za super výhrami“. Kampaň, která začala 1. dubna a potrvá až do konce měsíce května je určena pouze slovenský trh a jejím cílem je podpora prodeje Tatranských polévek a bujónů Vitana.

Společnost Vitana není v realizaci SMS soutěží již žádným nováčkem. V loňském roce například proběhla velká SMS soutěž s grilovacím kořením Vitana „Každý týden tolik masa, kolik vážíte“. Tato kampaň byla primárně zaměřena na ženy – hospodyně ve věku 35 – 40 let a probíhala na území České i Slovenské republiky. Úkolem spotřebitelů bylo zasílat pomocí SMS zpráv soutěžní kódy jednotlivých druhů koření (umístěných přímo na obalech produktů) a soutěžit o gril komplety a hlavní ceny v podobě „tolik masa, kolik sám výherce váží“.

Letos se společnost Vitana rozhodla využít princip SMS opakovaně, tentokrát pro kampaň na podporu instantních polévek a bujónů. Soutěž, která právě probíhá na Slovensku, byla zahájena 1.dubna a potrvá až do konce měsíce května. Účast v SMS soutěži je podmíněna zakoupením soutěžního balení polévek a bujónů Vitana obsahující soutěžní samolepku se stíracím polem.

Setřením stíracího pole se spotřebiteli zobrazí unikátní soutěžní kód po jehož odeslání formou SMS na soutěžní telefonní číslo se účastníci zaregistrují do soutěže a vytvoří si své „virtuální konto“. Každé takové konto je vázáno na konkrétní účastnické telefonní číslo a s každou zaslanou soutěžní SMS se aktualizuje. Každý další zaslaný kód se tedy na konto připisuje a po dosažení určitého počtu získávají vylosovaní šťastlivci denní výhru – salátovou mísu. Každý týden je navíc rozdávána lákavá hlavní cena.

Soutěž „S chutí do Tater za super výhrami“ organizačně zabezpečuje reklamní agentura Ogilvy Promotional Campaigns ve spolupráci s technickým provozovatelem SMS systému společností ComGate.

„Každý den probíhá v České republice několik set spotřebitelských soutěží. Naším primárním cílem je proto vytvořit takovou, která v záplavě ostatních zaujme, upoutá a přesvědčí spotřebitele, že je to právě ta pravá, které stojí zato se účastnit. Velice důležitá je v tomto případě především samotná mechanika kampaně, ale také srozumitelná komunikace pravidel a podmínek účasti. Zpravidla platí, že čím jednodušší mechanika a způsob zapojení do soutěže – což právě v případě využití SMS znamená zakoupení výrobku a zaslání jedné SMS – tím vyšší spotřebitelská účast. Mobilní telefon máme navíc u sebe téměř všichni a to prakticky kdykoli. Odesílání SMS zpráv je pro nás rutinní záležitostí, otázka několika vteřin“, říká ing. Martin Duka, account manager společnosti Ogilvy Promotion Campaign. Zuzana Ptáčková ze společnosti ComGate dodává: „Navíc soutěže založené na bázi mobilního marketingu umožňují okamžitou interaktivní reakci na odeslanou SMS zprávu. Současné technologie umožňují okamžité vyhodnocení přijaté SMS zprávy ať už z hlediska správnosti uvedené odpovědi, přesného pořadí přijaté SMS či například vyhodnocení dosavadní účasti v soutěži. Účastníci soutěže tak okamžitě dostávají SMS s informací o tom, jak si v soutěži stojí, co musí udělat proto, aby dosáhli výhry, a co je nejdůležitější, jsou motivováni k další účasti.“

– pk –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!