Největší mimopražská nebankovní makléřská společnost Cyrrus odstartovala na počátku dubna svoji první celoplošnou reklamní kampaň. Realizátorem vizuálů i rozhlasových spotů je agentura SPKM.
„Investování na kapitálových trzích, podle našeho názoru, čeká vzestup popularity u mnohem širší cílové skupiny, než tomu bylo doposud. Proto jsme se rozhodli podpořit brand společnosti i samotný princip investování a přiblížit potenciálním klientům také informace o trzích“, komentuje záměr kampaně ředitel společnosti Ing. Jiří Loubal.
Kampaň probíhá v průběhu celého měsíce dubna, přičemž základními nosiči jsou billboardy v Praze, Brně a podél dálnice D1 a dále plošná inzerce v časopisech (EURO, Týden, Red Hot, Car Auto) a denících (Hospodářské noviny). Jako doplňkový komunikační kanál byly zvoleny rozhlasové spoty (Impuls, Frekvence 1, Evropa 2).
– red –