Společnost Philips přichází s interaktivní promo akcí s názvem „Vyhraj hospodyni na půl roku“. V období od 15. 4. do 17. 7. 2005 se zákazníci při nákupu vysavače, žehličky, fritézy nebo kuchyňského robotu Philips mohou zapojit do SMS soutěže. Kromě hlavní ceny – zajištění pravidelného týdenního úklidu domácnosti po dobu šesti měsíců, je pro ně každý měsíc připraveno i mnoho dalších cen jako např. mobilní telefon, pánský či dámský holicí strojek, vysoušeč vlasů nebo tričko Philips.
„Jaro si užívá většina lidí a my bychom ho chtěli našim zákazníkům ještě více zpříjemnit. Víme, že nákupem našich elektrospotřebičů získají domů kvalitní pomocníky, teď mají možnost vyhrát ještě něco navíc – hospodyni, která domácí práce pomůže vykonat,“ uvedl o promo akci Pavel Kučera, marketingový manažer divize domácích spotřebičů společnosti Philips.
Principem akce je zakoupit v termínu od 15. dubna 2005 do 17. července 2005 alespoň jeden výrobek Philips z kategorie: vysavač (Mobilo, Expression, Jewel, Universe, Specialist, Performer, Marathon, Triathlon), žehlička (Elance, Azur, systémové žehličky Provapor a Intellicare), fritéza (Cucina, Essence, Comfort) nebo kuchyňský robot (Cucina, Essence). Pak už jen stačí poslat registrační SMS dle informačního letáčku a zkusit si tipnout správnou odpověď na otázku „Kolik vysavačů společnost Philips prodala na území České republiky v listopadu loňského roku, tj. od 1. 11. 2004 do 30. 11. 2004?“.
Účastník soutěže, který bude nejblíže správné odpovědi, vyhraje hlavní měsíční cenu – zajištění pravidelného týdenního úklidu domácnosti na dobu půl roku. Dalších 30 účastníků, kteří budou nejblíže správné odpovědi, vyhrají jeden výrobek dle vlastního výběru (mobilní telefon Philips 162, strojek Moi HP 6350, holicí strojek HQ 7415, vysoušeč HP 4898 ION nebo zastřihovač vlasů HQC 486). Pro dalších 100 účastníků, kteří budou dále nejblíže správné odpovědi, je připravena výhra – tričko s logem Philips.
V rámci marketingové podpory bude využito POS materiálů ve formě informačních letáků, printové kampaně ve vybraných časopisech a nástrojů Public Relations. Dále bude využita i televizní kampaň. Informace o právě probíhající promo akci se objeví v rámci krátkého dodatku, který bude součástí reklamního spotu na kuchyňské roboty Philips Essence. Televizní kampaň proběhne od 18. dubna do 15. května 2005. Součástí marketingového mixu bude i spolupráce s vybranými internetovými servery zaměřenými jak na ženy nebo tématiku bydlení, tak i s klasickými vyhledavači. Zde všude se objeví aktivní link informující návštěvníky o promo akci a zároveň odkazující na webové stránky Philips http://www.philips.cz, kde budou 15. dubna 2005 do ukončení soutěže k dispozici detailní pravidla soutěže. Autorem kreativního zpracování hlavního vizuálu těchto materiálů a pořadatelem celé akce je reklamní agentura DDB.
– red –