Marketing

"The Ultimate Service Award" – prestižní ocenění za vynikající hotelové služby

Blíží se čas nominovat nejlepší hotel pro cenu Ultimate Service Award – první globální ocenění za vynikající hotelové služby. Cena již získala skvělou odezvu u turistů na celém světě. Od vyhlášení v říjnu 2001 bylo sebráno více než 2,500 nominací ve 128 zemích světa pro hotely a návštěvní místa od Maroka, Dominikánské republiky a Finska až k Bosně, Hong Kongu a Etiopii. Poslední nominace bylo možné zasílat až do 15. února 2002.

Lidé cestující po celém světě, ať již za obchodem či pro zábavu, byli vyzváni, aby volili jak hotel, o kterém věří, že nabízí výjimečné služby, tak i konkrétní zaměstnance hotelu, kteří podle jejich názoru poskytují nadstandardní služby. Již první výsledky naznačují, že “schopnost zaměstnanců hotelů zaměřit svou pozornost i na ty nejmenší detaily” má obrovský dopad na spokojenost hostů.

Zajímavá zjištění hostů zahrnují následující informace:

  • „Zaměstnanci hotelu… neustále vytváří atmosféru, že host je „král“. Jejich služby jsou kvalitou daleko za službami ostatních luxusních hotelů, ve kterých jsem kdy bydlel. Jejich postoje a úroveň služeb jsou obdivuhodné a měly by být příkladem pro všechny naše hotely v zemi jak poskytovat služby: výkonně, přátelsky a užitečně.“
  • „Jejich služby jsou bezvadné. Jsou k dispozici pro jakýkoli požadavek na služby, který jsem měl. Nikdy jsem neměl žádný problém. Strávil jsem tam dva týdny v červnu. Nejlepší věc byla, že všechny služby byly naprosto důsledné, což je pro někoho, kdo často cestuje, velmi důležité.“
  • „Byla jsem těhotná a potřebovala jsem odpočívat, přestože jsem měla po dobu svého pobytu v Singapuru velmi nabitý program. Zaměstnanci hotelu byli nesmírně vstřícní a pozorní, takže jsem mohla relaxovat při mnoha příležitostech. Zcela spontánně mi nabízeli svou pomoc při různých administrativních pracích. Nikdy jsem v minulosti nezažila tak osobní pozornost od zaměstnanců hotelu.“
  • „Zaměstnanci hotelu jsou přátelští a schopní, ale stále diskrétní a neobtěžují. Nic pro ně není obtížné.“

Je také zajímavé vidět, jak jsou hosté chápající k prostředí, ve kterém se hotel nachází.Někteří hosté měli následující poznámky:

  • „Během složité doby v uplynulých 12 měsících plných konfliktů uvnitř i vně Jeruzaléma, kdy bojovali svůj vlastní boj proti teroru, se snažili zajistit bezpečí a pohodlí všech svých hostů. Šli až do extrémů, aby zajistili ubytování první třídy …. Je to odvaha hotelového managementu a hostů, která zaručuje perfektní služby.“

První výsledky získané z nominací zaslaných ze všech devíti oblastí Evropy, Středního Východu, Afriky, Severní Ameriky, Jižní Ameriky, Střední Ameriky a Karibské oblasti, Indického kontinentu, Asie a Austrálie ukazují, že Evropa je vedoucí oblast s nejvíce nominacemi následovaná Severní Amerikou, která též obdržela velký počet hlasů.

Stuart Scher, ředitel divize TNS Leisure&Hospitality, řekl: „Je to nesmírně povzbuzující obdržet takový vysoký počet nominací pro tuto cenu, která je důležitým nástrojem, jak rozpoznat a ocenit vynikající hotelové služby. Povzbuzujeme návštěvníky hotelů, aby hlasovali pro svůj oblíbený hotel na následujících dvou webových stránkách: www.cnn.com/hotels a www.tnsofres.com.“

Vítězové budou vyhlášeni 20. března 2002 na Mezinárodním hotelovém fóru v Berlíně. Pouze jeden hotel z každé oblasti obdrží cenu Ultimate Service Award 2002 a křišťálovou sochu vytvořenou Villeroy&Boch. Výsledky budou zpracovány týmem odborníků divize TNS Hospitality&Leisure společnosti Taylor Nelson Sofres.

Udílení ceny je nezávislou iniciativou spolupráce CNN Partner Hotels, American Express a Taylor Nelson Sofres Hospitality&Leisure.
* Založeno na panelu světových top hotelů.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!