Mezi maloobchodními řetězci jako jediný podnik Kanzelsberger se může pochlubit prestižním oceněním podoby firemních prodejen. V závěru týdne jednotný vizuální styl firmy Kanzelsberger získal cenu Dobrý design 2005 udělovanou Design centrem České republiky v rámci soutěže Vynikající výrobek roku 2005.
„Vážíme si toho, že odborná veřejnost ohodnotila naši snahu poskytnout našim zákazníkům nejen velmi kvalitní služby, ale také kulturní prostředí,“ říká Jan Kanzelsberger ml. z vedení firmy. „Jednotný korporátní styl jsme začali zavádět od loňského roku,“ dodává.
Jednotný firemní ‚kabát‘ už oblékly prodejny v pražském nákupním centru Eden, knihkupectví na Václavském náměstí a prodejna v Karlových Varech, částečně se nové vizuální podobě přizpůsobil také Dům knihy Kanzelsberger na pražském Můstku. Všechny nově otevírané prodejny už budou vybaveny výhradně podle oceněného vizuálního stylu. „Jako další to bude v létě prodejna v nákupním centru Olomouc City,“ prozrazuje Kanzelsberger ml.
Jednotný vizuální styl zahrnuje nejenom vzhled a vybavení prodejen, ale také veškeré firemní tiskoviny či podobu webových stránek. Autory jednotného stylu jsou architekt Jan Růžička a grafik Jan Kolář.
Akciová společnost Kanzelsberger byla založena v roce 1990 Janem Kanzelsbergerem jako rodinný podnik. V současnosti provozuje 37 prodejen v celé České republice a s obratem okolo 400 milionů korun představuje největší knihkupecký řetězec v zemi.
– red –