Po náročném jednání zahájila společnost Aliatel zkušební provoz poskytování hlasových služeb České národní bance. Aliatel zvítězil v konkurenci několika dalších telekomunikačních operátorů. Jednání byla zahájena v květnu roku 2001, provoz služby Business Call Direct byl spuštěn na sklonku loňského roku.
Česká národní banka má velké nároky na spolehlivost telekomunikačních služeb; po zkušební době v délce šesti měsíců bude podepsána roční smlouva na poskytování veřejných hlasových služeb.
Mezi zákazníky Aliatelu z finančního sektoru patří např. RaiffeisenBank, eBanka, Zűrich pojišťovna, Winterthur pojišťovna, Generali pojišťovna, IC Banka, Société Générale, ČS – Živnostenská pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, Česká spořitelna či UNIQA pojišťovna.
Služby
Čtěte také
Česká spořitelna připravila pro klienty nový design platebních karet
Supermarket Albert Galaxie nabízí zákazníkům moderní nakupování a větší prostory
Jak proniká umělá inteligence a strojové učení do našeho života
Národní galerie má první mobilní aplikaci
NESPRESSO představuje nový prostor umocňující zážitek z nakupování