Společnost GTS Novera bude v oblasti komunikace nové značky spolupracovat s Publicis. Agentura se bude také podílet na tvorbě a realizaci celkové komunikační strategie společnosti GTS Novera.
Dohodě o spolupráci s Publicis předcházelo výběrové řízení, kterého se účastnilo pět reklamních agentur (Fabrika, H. S. Leones, Mark BBDO, Publicis a TBWAPRAHA). Kromě zkušeností agentur, jejich možností a portfolia nabízených služeb byl hodnocen také konkrétní návrh připravované reklamní kampaně GTS Novera pro nejbližší období.
Tým Publicis zúročil své zkušenosti z oblasti B2B komunikace, prokázal vysokou míru pochopení specifik telekomunikačního trhu v ČR a následně představil návrh nejlépe odpovídající cílům připravované kampaně, která má za úkol upozornit veřejnost na vznik nového telekomunikačního operátora a upoutat hlavní cílový segment podnikové klientely.
Tereza Vránková, ředitelka marketingového úseku společnosti GTS Novera, říká: „Budujeme zcela novou značku, proto jsme agenturu vybírali opravdu pečlivě a přípravě komunikační strategie věnovali značné úsilí. Publicis nás přesvědčil především komplexním návrhem spolupráce při zavádění a podpoře nové značky GTS Novera, jako přímé konkurence Českému Telecomu v oblasti podnikatelského segmentu.”
Publicis ve finálovém kole výběrového řízení předstihl agenturu TBWAPRAHA, která doposud pracovala pro Aliatel. Petr Kavalír, Client Service Director agentury Publicis, dodává: „Snažili jsme se zúročit naše znalosti z telekomunikačního prostředí. Na trhu alternativních operátorů v marketingové komunikaci panuje řada konvencí, které pro nás sehrály svoji roli. Naší úlohou bylo nabídnout opravdu kreativní řešení. Práce pro takovéhoto klienta pro nás určitě bude zajímavou výzvou.”
– red –