Reklama

TBWAPRAHA pro Jim Beam

Reklamní agentura TBWAPRAHA zvítězila ve výběrovém řízení na komunikační aktivity značky Jim Beam. Firmy zahájily spolupráci 1. ledna 2005 a kromě vytvoření kreativního konceptu se TBWAPRAHA zaměří i na podporu značky Jim Beam na úrovni ontrade a offtrade.

Do tendru na Jim Beam byly kromě TBWAPRAHA pozvány agentury Kaspen, Drive promotion, White promotion a 6 promotion.

Cílem vzájemné spolupráce je zvýšit atraktivitu značky Jim Beam u mladší generace a podpořit její vnímání z hlediska autenticity této whiskey, která sází na opravdovost a jedinečný původ. Dalším úkolem je také vytvořit jednotnou komunikační platformu, která posune doposud budované spojení Jim Beam s „opravdovou – živou“ hudbou. „Pro dosažení vytýčených cílů chceme vytvořit zastřešující koncept, který umožní jednotnou komunikaci s použitím zvolených nástrojů,“ uvedl Radek Dráb, client servis director TBWAPRAHA.

Jim Beam, nejprodávanější Bourbon Whiskey ve světovém měřítku, patří do portfolia distributora Maxxium Czech. TBWAPRAHA nyní dokončuje koncepci komunikačních aktivit, které budou uvedeny ve 4. čtvrtletí roku 2005.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!