I přes nepříznivou situaci na evropském mediálním trhu dosáhlo vydavatelství Vogel Burda Communications s. r. o. výborných výsledků.
Z hlediska prodeje časopisů pokrylo vydavatelství svými tituly v roce 2004 téměř 45 % z celkového finančního objemu českého trhu s počítačovými a komunikačními časopisy.
Nejúspěšnější titul vydavatelství Vogel Burda Communications s. r. o. čtrnáctideník Počítač pro každého podle oficiálních výsledků navýšil v roce 2004 své prodeje o 10 %. V prosinci prodej poprvé výrazně přesáhl hranici 60 000 výtisků. PPK se tak stal dlouhodobě nejprodávanějším počítačovým časopisem v ČR. I další tituly vydavatelství jsou velmi dobře profilovány a vykazují stabilně výborné prodejní výsledky. Chip je nejprodávanějším počítačovým měsíčníkem, Level a PlayStation 2 Oficiální Magazín – CZ patří podle výsledků Mediaprojektu k nejčtenějším časopisům o počítačových hrách. Také Svět DVD, i přes vysokou prodejní cenu, je nejčtenějším titulem ve své kategorii. Suplement s počítačovou inzercí Mediashop, jehož distribuovaný náklad je také auditován, je každý měsíc vložen do časopisů vydavatelství a to v minimálním počtu 85 000 výtisků.
Další vývoj zaznamenaly elektronické přílohy časopisů. Vydavatelství Vogel Burda Communications s. r. o. jako první nabídlo svým čtenářům pravidelnou přílohu v podobě DVD, a to prostřednictvím magazínů Chip a Level. Pružně tak zareagovalo na prudký nárůst vybavenosti uživatelů počítačů mechanikami DVD.
Vydavatelství pro své čtenáře připravilo také řadu neperiodických publikací ze zájmových oblastí, tituly jako Digitální hudba, WWW stránky vytváříme sami, aj. Všechny publikace byly díky velkému zájmu rozprodány.
Již tradičně je vydavatelství největším producentem CD a DVD v České republice. Roční výroba přesahuje tři miliony kusů.
– red –