Reklama

Rozhlasová stanice Frekvence 1 má od 1. 3. 2005 nové logo

„Nové logo a nová celková grafická identita Frekvence 1 odrážejí rozsáhlé změny, kterými naše rádio prošlo od roku 1993, kdy začalo poprvé vysílat,“ vysvětluje důvody tohoto kroku Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Posluchači jej poprvé uvidí v nové reklamní kampani, kterou právě zahajujeme.“

Původní „kopretinové rádio“ je dnes nejposlouchanější soukromou rozhlasovou stanicí, vysílá převážně hudbu 60. až 90. let a je známo také jako tvůrce unikátní rozhlasové show Jitky Asterové s názvem Sexy život, která do rozhlasového éteru uvedla donedávna tabuizovaná témata intimního života české veřejnosti.

logo Frekvence 1

„Kopretiny jsou v našem vysílání mnoho let minulostí, ale vizuálně jsme s nimi byli stále spjati,“ doplňuje Barbora Tachecí, ředitelka programu Frekvence 1. Od března je vizuální identita Frekvence 1 v souladu s celkovou strategií rádia. „Nové logo a všechny prvky grafického stylu tak lépe odrážejí současnou moderní podobu rádia, zároveň je ale zachována charakteristická kombinace žluté a modré barvy,“ pokračuje Matouš Rek.

Frekvence 1 je podle nejnovějších výsledků poslechovosti nejposlouchanějším komerčním rádiem v České republice — každý den si ji naladí na 852 000 lidí.

– red –

Čtěte také

  1. Jsi nadšenec do elektra? Pojď pracovat k nám (40 - 60.000 Kč)
    Frýdek-Místek | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Trade Marketing Specialist
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!