„Nové logo a nová celková grafická identita Frekvence 1 odrážejí rozsáhlé změny, kterými naše rádio prošlo od roku 1993, kdy začalo poprvé vysílat,“ vysvětluje důvody tohoto kroku Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Posluchači jej poprvé uvidí v nové reklamní kampani, kterou právě zahajujeme.“
Původní „kopretinové rádio“ je dnes nejposlouchanější soukromou rozhlasovou stanicí, vysílá převážně hudbu 60. až 90. let a je známo také jako tvůrce unikátní rozhlasové show Jitky Asterové s názvem Sexy život, která do rozhlasového éteru uvedla donedávna tabuizovaná témata intimního života české veřejnosti.
„Kopretiny jsou v našem vysílání mnoho let minulostí, ale vizuálně jsme s nimi byli stále spjati,“ doplňuje Barbora Tachecí, ředitelka programu Frekvence 1. Od března je vizuální identita Frekvence 1 v souladu s celkovou strategií rádia. „Nové logo a všechny prvky grafického stylu tak lépe odrážejí současnou moderní podobu rádia, zároveň je ale zachována charakteristická kombinace žluté a modré barvy,“ pokračuje Matouš Rek.
Frekvence 1 je podle nejnovějších výsledků poslechovosti nejposlouchanějším komerčním rádiem v České republice — každý den si ji naladí na 852 000 lidí.
– red –