Společnost AutoCont CZ, a.s uskutečnila implementaci CRM systému Siebel, včetně integrace na objednávkový systém Falcon a integrace na DWH – datový sklad. Řešení přineslo zlepšení a zefektivnění komunikace se zákazníky, optimalizaci obchodní činnosti a procesů a vede ke snižování nákladů.
Obecným smyslem projektu bylo poskytnout společnosti Sodexho Pass ČR vhodný nástroj, který by podpořil realizaci firemní strategie v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Požadavky a očekávání od zavedení systému:
- Možnost mít k dispozici v reálném čase klíčové informace o stavu prodeje a situaci na trhu a získat tak schopnost reagovat včas a průběžně na změny parametrů trhu
- Identifikaci hodnotných zákazníků (produktů), udržení těchto zákazníků a zvýšení hodnoty zákazníků „méně hodnotných“
- Podporu pro rozvoj nových produktů a služeb
Cílem projektu byla implementace CRM systému. Implementovaný CRM systém je nejnovějším řešením CRM od společnosti Siebel – Siebel Professional Edition, které je ušité na míru středním firmám. V České republice se jedná o první implementaci této verze, která je u nás (v ČR) dostupná od dubna letošního roku (2004). Zvolený produkt od společnosti Siebel svým postavením na softwarovém trhu představuje záruku stability a ochrany vynaložených investic.
Řešení založené na produktu společnosti Siebel sebou přineslo následující výhody:
- nasazení do produktivního provozu ve velmi krátkém časovém úseku
- snadný přechod na novější verze
- nezávislost na HW platformě a operačním prostředí
Dále byla provedena integrace CRM systému Siebel s okolními aplikacemi, objednávkovým systémem Falcon (kmenová data zákazníků, objednávky) a databází DWH (datový sklad).
Systém Siebel je vybaven dostatečně flexibilními nástroji pro realizaci takovýchto integrací a již jeho architektura je připravena k integraci s jinými systémy. Propojovací platforma mezi systémy je .xml a Web services.
Implementace byla uskutečněna pod záštitou společnosti Siemens Business Services.
– red –